مشخصات هواوی نوا 12 و 12 پرو فاش شد

اخیرا در وب‌سایت ویبو از پوستر رسمی گوشی‌های آینده هواوی به صورت غیر رسمی رونمایی شد. در این پوستر اطلاعات زیادی درباره دو مدل هواوی نوا 12 و نوا 12 پرو فاش شده است.

به نظر می‌رسد که نسخه هواوی نوا 12 پرو با چیپست Kirin 9000S عرضه شود. خوب است بدانید که این چیپست در سری میت 60 نیز حضور یافته بود.

نوا 12 پرو همچنین دارای پنل اولد خمیده با رفرش ریت 120 هرتزی است. این نمایشگر توسط نسل دوم Kunlun محافظت می‌شود. به نظر می‌رسد که باتری این مدل نیز ظرفیت 4900 میلی آمپر ساعتی داشته باشد و از شارژ 100 واتی پشتیبانی کند.

در بخش دوربین سه‌گانه، به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و حالت ماکرو، و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی می‌رسیم.

این لنزها از ویژگی تنظیم 10 مرحله‌ای دیافراگم متغیر پشتیبانی کرده ولی هنوز نمی‌دانیم که آن جزو ارتقای نرم‌افزاری به حساب می‌آید یا اینکه با یک لنز دیافراگم متغیر واقعی روبرو می‌شویم.

پنل جلویی نسخه پرو میزبان دو دوربین سلفی اولترا واید 60 مگاپیکسلی است. حالا بیایید باهم مشخصات نسخه معمولی هواوی نوا 12 را بررسی کنیم. این مدل به پردازنده Kirin 830 مجهز شده است. در بخش دوربین سلفی، تنها با یک لنز 60 مگاپیکسلی عرضه شده و از همان صفحه نمایش اولد خمیده با رفرش ریت 120 هرتزی استفاده می‌کند.

در پنل پشتی، باز هم به دوربین‌های سه‌گانه می‌رسیم اما این بار لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی با یک لنز متوسط 8 مگاپیکسلی جابه‌جا شده است. ظرفیت باتری آن نیز شامل 4800 میلی آمپر ساعت است که از شارژ 88 واتی پشتیبانی می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، احتمال دارد که سری هواوی نوا 12 با قیمت پایه 2999 یوان (410 دلار) عرضه شود، اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه آنها منتشر نشده است. اما در آینده مسلما اطلاعات بیشتری از این دو نسخه فاش می‌شود.

نظر شما درباره این دو گوشی جدید هواوی چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دوستانتان در میان بگذارید. همچنین برای اخبار بیشتر در این حوزه با ما همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH