قیمت و مشخصات نیسان پاترول Warrior مشخص شد

حدودا یک هفته پیش بود که وب‌سایت Premcar توسعه نیسان پاترول Warrior را تأیید کرد؛ حالا به نظر می‌رسد که قیمت و مشخصات این خودرو منتشر شده است. این خودرو با قیمت 101.160 دلار به بازار می‌آید و نسبت به دیگر مدل‌های نیسان قیمت بیشتری خواهد داشت.

خوب است بدانید که نیسان پاترول Warrior با همان امکانات پاترول Ti به بازار خواهد آمد. بنابراین، بیشتر تجهیزات لوکس همچنان در اختیار دارندگان Ti-L قرار می‌گیرد. البته این خودروی جدید به چندین ارتقا مجهز می‌شود که شامل چرخ، تایر و بسته تعلیق سفارشی با کیت بالابر 50 میلی‌متری، فنرهای جدید جلو و عقب، افزایش فاصله از سطح زمین و آلیاژهای 18 اینچی هستند.

هیچ نشانه‌ای از نمایشگر لمسی اطلاعات سرگرمی 12.3 اینچی با اتصال بی‌سیم اپل کارپلی نیست. اما نیسان Warrior که مبتنی بر پاترول Ti است، با یک سیستم چندرسانه‌ای و نمایشگر لمسی، بلوتوث، تشخیص صدا و چندین پورت USB عرضه می‌شود.

در بخش ایمنی نیز به ترمز اضطراری خودکار در سرعت پایین (AEB)، هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی، کمک حفظ خطوط، هشدار خروج از خط، کنترل پایداری الکترونیکی، ضد قفل و غیره می‌رسیم.

علاوه بر این موارد، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، شش کیسه هوا، دوربین‌های 360 درجه، چراغ‌های جلو LED، نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها، چراغ‌های جلو/ برف پاک‌کن خودکار، چراغ‌های جلو مه‌شکن و سنسورهای پارک جلو/ عقب نیز در آن حضور یافته‌اند.

در زیر کاپوت یک موتور V8 بنزینی 5.6 لیتری 298 کیلووات/ 560 نیوتن‌متری قرار گرفته که با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک و سیستم 4 در 4 با برد کم کار می‌کند. مصرف سوخت این مدل نسبت به پاترول استاندارد بیشتر است؛ این به معنی است که در هر 100 کیلومتر، 14.4 لیتر مصرف می‌شود.

نیسان پاترول Warrior با امکاناتی نظیر ورود بدون کلید، کنترل تهویه مطبوع سه منطقه‌ای و آینه دید عقب به بازار عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد که نیسان پاترول Warrior در چهار رنگ عرضه شود. این رنگ‌بندی شامل نقره‌ای درخشان، مشکی، خاکستری تیره و سفید خواهد بود. این خودرو به صورت انحصاری در دسترس خریداران استرالیایی قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود که نیسان پاترول Warrior تا قبل از کریسمس به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH