ال‌جی از لپ‌تاپ تاشو Gram Fold با نمایشگر 17 اینچی رونمایی کرد

ال‌جی الکترونیکس از دستگاه تاشو جدید خود با نمایشگر انعطاف‌پذیر رسما رونمایی کرد. این دستگاه در واقع یک لپ‌تاپ‌ با نام LG Gram Fold است. لپ‌تاپ مورد اشاره یک مدل گران‌قیمت و قدرتمند به‌شمار رفته و در ابتدا تنها در بازار بومی ال‌جی یعنی کشور کره به فروش می‌رسد.

ال‌جی برای لپ‌تاپ Gram Fold خود برچسب قیمتی 3730 دلاری را در نظر گرفته است. البته این محصول در مقایسه با لپ‌تاپ 5000 دلاری اچ‌پی مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر به میزان قابل‌توجهی ارزان‌تر است. بعلاوه 200 مشتری اول که نسبت به سفارش این لپ‌تاپ در بازار کره اقدام نمایند؛ می‌توانند LG Gram Fold را با قیمت‌گذاری ارزان‌تر از 3000 دلار دریافت کنند.

البته مشخص نیست که آیا این دستگاه اساسا در سطح بین‌المللی عرضه خواهد شد یا خیر. بنابراین بدیهی است که جزئیات قیمت‌گذاری آن در بازارهای جهانی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ال‌جی گرم فولد برخلاف سایر کامپیوترهای شخصی تاشو موجود در بازار از پردازنده نسل سیزدهمی Core i5-1335U اینتل استفاده می‌کند. این در حالیست که مدل همتای این دستگاه از برند اچ‌پی مجهز به پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل است.

نمایشگر 17 اینچی با رزولوشن 2560×1920 پیکسل (هنگام قرارگیری دستگاه در وضعیت تا شده، کاربران به یک نمایشگر 12 اینچی با رزولوشن 1920×1280 پیکسل دسترسی خواهند داشت)، 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه SSD و باتری 72 وات ساعتی سایر ویژگی‌های ال‌جی گرم فولد به‌شمار می‌روند. بعلاوه این لپ‌تاپ دارای 2 عدد پورت USB Type-C است که یکی از آنها از تاندربولت 4 پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ Gram Fold مجهز به صفحه‌کلید بلوتوثی است که می‌تواند به‌صورت مجزا از لپ‌تاپ نیز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این محصول شامل یک شارژر 65 واتی و یک کیس پایه‌دار است که از لپ‌تاپ محافظت نموده و امکان استفاده از آن هنگام قرارگیری بر روی میز را فراهم می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH