حذف استوری اسنپ چت

حذف استوری اسنپ چت؛ چگونه استوری خود را در اسنپ چت حذف کنیم؟

ما قصد داریم در این مقاله به چگونگی حذف استوری اسنپ چت بپردازیم؛ پس اگر دوست دارید که در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. خیلی وقت‌ها پیش آمده که در اسنپ چت استوری می‌گذاریم و کمی بعد تصمیم می‌گیریم که تا قبل از اتمام زمان منقضی شدن، آن را به صورت دستی حذف کنیم، اما راه آن را نمی‌دانیم!

قبل از هر چیزی بهتر است که اطلاعاتی درباره برنامه اسنپ چت به شما ارائه کنیم و سپس به سراغ حذف استوری در این برنامه برویم. اسنپ چت که یکی از بهترین سرویس‌های پیام‌رسانی است، در طی این سال‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده و موفق شد کاربران زیادی داشته باشد. افراد می‌توانند در این شبکه پیام ارسال کنند، ویدیو کال برقرار کرده و مانند اینستاگرام استوری بگذارند.

با این حال ممکن است پس از ارسال استوری، از این کار پشیمان شوید و بخواهید آن را حذف کنید. خوب است بدانید که همه استوری‌ها پس از 24 ساعت به صورت خودکار حذف خواهند شد.

در هر صورت می‌توانید زودتر از زمان تعیین شده آنها را به طور دستی پاک کنید. بنابراین تا انتهای این مطلب همراه ما باشید چرا که ما می‌خواهیم یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای حذف استوری اسنپ چت را به شما آموزش دهیم.

حذف استوری اسنپ چت

حذف استوری اسنپ چت

اسنپ چت مانند اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تا قبل از 24 ساعت استوری خود را به صورت دستی پاک کنید. برای این کار، کافی است در ابتدا اپلیکیشن اسنپ چت را در آیفون یا گوشی اندرویدی خود راه‌اندازی کنید. سپس در گوشه سمت چپ بالای برنامه، روی نماد پروفایل یا Bitmoji بزنید.

حذف استوری اسنپ چت

وارد پروفایل شوید و My Story را انتخاب کنید تا به استوری‌های خود برسید.

در صفحه استوری‌ها، به استوری مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت. حالا انگشت خود را از پایین صفحه گوشی به بالا بکشید. در نهایت روی نماد سطل زباله در گوشه پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید.

سپس عبارت ?Delete This Snap روی صفحه ظاهر می‌شود. همنیجا روی Delete بزنید تا استوری مورد نظر حذف شود.

اگر می‌خواهید کل استوری‌های خود را حذف کنید، از روش بالا استفاده کنید. به همین راحتی می‌توان استوری اسنپ چت را حذف نمود.

نحوه دانلود استوری اسنپ چت 

اگر می‌خواهید استوری خود را قبل از حذف آن دانلود کنید، می‌توانید از روش زیر کمک بگیرید. در این روش تنها کافی است که در ابتدا وارد برنامه اسنپ چت شوید و روی عکس پروفایل یا Bitmoji ضربه بزنید. سپس «My Story» را انتخاب کنید.

در صفحه Story، انگشت خود را از پایین صفحه گوشی خود به بالا بکشید تا نماد فلش رو به پایین روی صفحه ظاهر شود. اکنون روی آن بزنید.

حذف استوری اسنپ چت

اگر در بالای صفحه گوشی خود، پیام «Saved» را مشاهده کردید، مطمئن شوید که استوری مورد نظر شما دانلود شده است. با تکرار مراحل بالا می‌توانید سایر استوری‌های موجود در این قسمت را دانلود کنید.

جمع‌بندی حذف استوری اسنپ چت

ما در این مطلب به چگونگی حذف استوری اسنپ چت پرداختیم و آسان‌ترین راه را برای حذف استوری‌ها قبل از 24 ساعت در اسنپ چت به شما آموزش دادیم. اگر در این زمینه سوالی دارید می‌توانید به مقاله مراجعه کرده و یا اینکه سوالات خود را از بخش کامنت‌ها از کارشناسان سایت بپرسید.

اسنپ چت یکی از سرویس‌های پیام‌رسانی است و موفق شد که در طی این سال‌ها طرفداران زیادی پیدا کند. می‌توان در این برنامه پیام ارسال کرد، ویدیو کال برقرار کرد و یا مانند اینستاگرام و دیگر پلتفرم‌های اجتماعی استوری گذاشت. استوری‌ها معمولا موضوعات متفاوتی دارند.

مدت زمانی که یک استوری در اسنپ چت باقی می‌ماند، 24 ساعت است و پس از آن، استوری به صورت خودکار پاک می‌شود؛ اما کاربران می‌توانند در صورت پشیمانی آن را زودتر از موعد و به صورت دستی حذف کنند. برای این کار، کافی است که به مقاله مراجعه کرده و روش بالا را یک بار دیگر مطالعه فرمایید.

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید، بسیار سپاسگزاریم. ما سعی کردیم که بهترین روش برای حذف استوری اسنپ چت را برای شما ارائه کنیم تا بتوانید به راحتی آن را به صورت دستی (قبل از 24 ساعت) حذف کنید. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید و کاربردی واقع شده باشد و توانسته باشید به اطلاعات خوبی دست پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH