اسنپ چت AR

اسنپ چت از پلتفرم واقعیت‌های افزوده مختص آهنگ‌ها رونمایی کرد

این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا هنگام خواندن نسخه‌های مختلف از یک آهنگ از جلوه‌های واقعیت افزوده استفاده کنند و به اشتراک بگذارند.  با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

در جریان لنز فست (Lens Fest) امسال، Snap از راه‌اندازی یک پلتفرم موسیقی کاملاً جدید AR برای هنرمندان خبر داد: Minibeats.

این پلتفرم موسیقی به شکل مجموعه‌ای از لنزها در دسترس است که به کاربران اسنپ چت اجازه می‌دهد نسخه‌های خود از آهنگ‌های هنرمند را همراه با جلوه‌های بامزه و جذاب AR پخش کنند.

اگر از طرفداران موسیقی هستید و عاشق استفاده از اسنپ چت هستید، اکنون راه جدیدی برای ترکیب هر دو در زندگی روزمره خود دارید.

پلتفرم جدید موسیقی AR هم‌اکنون برای استفاده در دسترس است، بنابراین برای استفاده از آن، هر لنزِ Minibeats را باز کنید و به‌راحتی می‌توانید از جلوه‌های AR موجود بهره ببرید.

برخی از این جلوه‌های آماده را برای مثال آورده‌ایم:

  • همانطور که نسخه خود را از “LOSER”، آهنگ موفق KILLBOY (آتلانتیک رکوردز) ایجاد می‌کنید، می‌توانید خود را با خالکوبی‌های موزیکال تزئین کنید!
  • آلیس گلس شوید و از ژست‌های واقعیت افزوده مانند تکان دادن دست و باز کردن دهان برای ایجاد عبارات تعاملی از تک آهنگ جدید او، «Lips Apart» استفاده کنید.
  • اتاق خود را به یک نسخه قابل پخش از خانه آهنگ‌ساز Taetro تبدیل کنید، این جلوه، اشیاء موسیقی که بخش‌هایی از آهنگ او را به صدا در می‌آورند، را نیز در خود جا داده است.
  • دست‌تان را باز کنید و یک ماسک موزیکال بزنید که آواز “Crying, Dancing” از فیل گود (Phill Good) را می‌خواند.

جدای از آن، Minibeats نیز راه جدیدی برای تولیدکنندگان محتوا است تا با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند. لنزهای Minibeats در اسنپ چت با “In-lens Purchases” یا همان پرداخت‌های درون لنزی عرضه می‌شوند که یک مزیت مهم محسوب می‌شود.
به گزارش اسنپ، Minibeats به هنرمندان 50 درصد از درآمد آن‌ها از لنزها را ارائه می‌دهد، این رویکردی جالب است با توجه به اینکه این صنعت معمولاً حق امتیاز زیر 5 درصد را برای سازندگان ارائه می‌دهد.

پلتفرم جدید موسیقی AR اسنپ پس از راه اندازی نسخه محدود برای معرفی در اسنپ چت، به طور کامل راه اندازی خواهد شد. در حال حاضر، این شرکت با چندین هنرمند موسیقی مانند KILLBOY، Alice Glass، Taetro و Phil Good همکاری می‌کند، اما نسخه نهایی Minibeats هنرمندان و برندهای بیشتری را معرفی خواهد کرد که طرفداران موسیقی آن‌ها را می‌شناسند و دوست دارند، پس با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH