آپدیت iOS 17.0.3 برای رفع مشکل داغ شدن بیش از حد آیفون منتشر شد

اپل به‌روزرسانی جدید iOS 17.0.3 و iPadOS 17.0.3 را منتشر کرد. حل مشکل داغ شدن بیش از حد گوشی‌های سری آیفون 15 یکی از ویژگی‌های کلیدی به‌روزرسانی جدید محسوب می‌شود.

نسخه‌های ممیزدار سیستم‌عامل‌های اپل به‌طور معمول شامل اصلاحات برخی باگ‌ها و به‌روزرسانی‌های امنیتی حیاتی بوده که به تاخیر انداختن عرضه آنها تا انتشار نسخه کامل بعدی امری معقول نیست. پدیده غیرمتعارف برای چنین آپدیت‌هایی این است که ما می‌دانیم به‌روزرسانی جدید برای حل چه مشکلی ارائه شده است.

اپل در روز 30 سپتامبر (8 مهر ماه) تائید کرد که به‌دنبال انتشار گزارش‌هایی مبنی بر داغ شدن بیش از حد گوشی‌های سری آیفون 15، آپدیت جدیدی برای iOS 17 در راه است. غول کوپرتینویی در حالی‌که برخی اپلیکیشن‌های متفرقه نظیر اینستاگرام را به‌عنوان عامل بروز بخشی از مشکلات معرفی می‌کند؛ اما در عین‌حال اعتراف کرده که موفق به شناسایی یک باگ در iOS 17 شده است. این باگ در به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برطرف می‌شود.

سیستم‌عامل‌های iOS 17.0.2 و iPadOS 17.0.2 در روز 26 سپتامبر (4 مهر ماه) منتشر شدند و اکنون پس از گذشت تنها چند روز شاهد انتشار به‌روزرسانی iOS 17.0.3 و iPadOS 17.0.3 هستیم. آپدیت‌های جدید دارای شماره ساخت 21A360 هستند؛ در حالی‌که آپدیت‌های ورژن 17.0.2 از شماره ساخت 21A351 استفاده می‌کنند.

به کلیه کاربرانی که سیستم‌عامل‌‌های iOS 17 و iPadOS 17 را بر روی آیفون‌ها و آیپدهای خود نصب کرده‌اند؛ قویا توصیه می‌شود تا آپدیت جدید را دریافت و بر روی دستگاه‌های خود نصب نمایند. همچنین تهیه یک نسخه پشتیبان پیش از انجام به‌روزرسانی نیز به شدت توصیه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH