تحلیلگر مطرح ارزهای دیجیتال: احتمالا بیت کوین تا 150 درصد رشد کند!

بر اساس پیش‌بینی‌های اخیر که توسط یک تحلیلگر برجسته در حوزه ارزهای دیجیتال انجام شده، احتمالا بیت کوین با جهش زیادی روبرو شود. این ارز دیجیتال که چندی پیش با ارزش 26888 دلار معامله می‌شد حالا پیش‌بینی شده که به بیشترین میزان خود یعنی حدود 69000 دلار بازگردد.

بنابراین، باید انتظار داشته باشیم که این رمزارز به زودی به جهش 150 درصدی برسد. این تحلیلگر درباره ارزش بیت‌کوین اینچنین گفت که شبکه اوراکل بلاک چین برای مدت طولانی یعنی بیش از 500 روز نوسان نداشته و شاهد بازار با ثباتی بودیم.

از طرفی دیگر، ارز دیجیتال avax که رقیب اتریوم محسوب می‌شود، 9.17 دلار قیمت دارد. این تحلیلگر پیش‌بینی کرده که مسیری صعودی روبروی ما قرار دارد و قیمت آن در هفته‌های آتی با بیش از 14 درصد افزایش مواجه می‌شود. در هر صورت کاربران منتظرند که ببینند این پیش‌بینی درست از آب در می‌آید یا خیر!

نظر شما درباره این افزایش چیست؟ آیا واقعا بیت کوین می‌تواند به بیشترین میزان خود بازگشته و تا 150 درصد رشد کند؟ فراموش نکنید که نظرات خودتان را در بخش کامنت‌ها با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید؛ همچنین اگر در زمینه ارزهای دیجیتال سوالی دارید از کارشناسان سایت بپرسید. برای اخبار بیشتر در این حوزه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH