نیسان Rogue 2024 با ظاهر جدید و تجهیزات فراوان رونمایی شد

کمپانی نیسان اخیرا پرفروش‌ترین محصول خود در ایالات متحده را بروزرسانی کرده است. این کمپانی که قصد دارد فیس‌لیفت نیسان Rogue 2024 خود را به زودی به بازار عرضه کند، اعلام کرد این مدل در بازارهای دیگر با نام X-Trail شناخته شده و حالا قرار است به سپر و جلوپنجره V-motion جدید با طراحی جذاب مجهز شود. در بخش عقب خودرو نیز چراغ‌ها تغییر کرده‌ و با طراحی جدیدی روبرو شده‌ایم.

کلاس SV این خودرو با چرخ‌های 18 اینچی جدید عرضه شده این در حالی است که تریم پلاتینیوم به چرخ‌های 19 اینچی جدید و بدنه مشکی براق مجهز شده است. نیسان اعلام کرد که خریداران می‌توانند نیسان Rogue 2024 را در رنگ‌های جدیدی انتخاب کنند. این رنگ‌بندی شامل آبی، سفید، رنگ جدید Baja Storm و چند پوشش دو رنگ با سقف مشکی متضاد می‌شود.

در بخش فنی هیچ تغییر خاصی به چشم نمی‌خورد و در زیر کاپوت، همان پیشرانه سه سیلندر 1.5 لیتری حضور دارد. علاوه بر آن، موتور توربوشارژ با تراکم متغیر (VC-Turbo) جایگزین موتور 2.5 لیتری قدیمی این مدل شد؛ بنابراین میزان قدرت و گشتاور خودرو به ترتیب با افزایش 11 و 24 درصدی روبرو و به 201 اسب بخار قدرت و 225 پوند فوت گشتاور رسید.

این قدرت از طریق یک گیربکس متغیر پیوسته به چرخ‌ها منتقل شده و می‌تواند عملکردی روان‌تر را به ارمغان بیاورد.

یکی از تغییرات مهم این خودرو، وجود سیستم گوگل در کابین است که به طور پیش‌فرض ارائه شده و می‌تواند به همراه سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته با صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی برای مدل‌های SL و پلاتینیوم ترکیب خوبی را در کابین به ارمغان بیاورد. این سیستم‌ به کاربر امکان می‌دهد تا بدون متصل شدن به گوشی هوشمند از انواع سرویس‌ها از جمله گوگل پلی، گوگل مپ، گوگل اسیستنت و غیره بهره ببرند.

علاوه بر آن، روی دو کلاس S و SV و تریم SL و پلاتینیوم سرویس‌هایی همچون اندروید اتو و اپل کارپلی قرار دارند. هر چهار تریم به تجهیزاتی همچون SiriusXM مجهز شده‌اند اما SL و پلاتینیوم علاوه بر استفاده از SiriusXM 360L با پاندورا همراه شده‌اند.

شارژ کلاس S از طریق دو درگاه USB-C استاندارد انجام می‌شود، در حالی که در پشت کنسول مرکزی تریم SV ،SL و پلاتینیوم دو درگاه اضافی حضور دارند. نیسان در کلاس SL و پلاتینیوم از یک پد شارژ بی‌سیم استفاده کرد.

همه مدل‌های نیسان Rogue 2024 به مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی Safety Shield 360 مجهز شده‌اند. نیسان درباره زمان عرضه این خودرو اعلام کرد که خریداران حاضر در ایالات متحده می‌توانند نیسان Rogue 2024 را از اوایل سال آینده در کلاس‌های S ،SV ،SL و پلاتینیوم دریافت کنند.

هنوز اطلاعات زیادی از قیمت این مدل در دسترس قرار نگرفته ولی مدل 2023 کلاس S مجهز به سیستم دیفرانسیل جلو با قیمت 27900 دلار و مدل پلاتینیوم تمام چرخ متحرک نیز با 38990 دلار راهی بازار شده بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH