معرفی کامل هوش مصنوعی داستان نویسی Tome

ما قصد داریم در این مطلب به سراغ هوش مصنوعی داستان نویسی یا ابزار Tome برویم و تمام بخش‌های آن را برای شما شرح دهیم؛ پس اگر به دنیای هوش مصنوعی علاقه دارید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره دستیارهای مختلف آن کسب کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

هوش مصنوعی (AI) که به عنوان Artificial intelligence نیز شناخته می‌شود، به هوش ماشین‌ یا نرم‌افزاری می‌گویند که برخلاف هوش انسان‌ها یا حیوانات هستند و به طور گسترده در صنعت، فناوری و علم استفاده می‌شود. برخی از برنامه‌های کاربردی که امروزه با هوش مصنوعی سروکار دارند، عبارتند از: موتورهای جستجوی وب پیشرفته مانند جستجوی گوگل و یوتیوب، آمازون، و نتفلیکس و سیری و الکسا.

علاوه بر این‌ها، می‌توان آن را در اتومبیل‌های خودران نیز مشاهده کرد. معروف‌ترین نوع هوش مصنوعی ChatGPT و AI art هستند. بیشتر نمونه‌های هوش مصنوعی که امروزه درباره آنها می‌شنوید، به شدت به یادگیری عمیق و پردازش زبان متکی هستند. با استفاده از این فناوری‌ها، می‌توان رایانه‌ها را برای انجام وظایف خاص با پردازش داده و تشخیص الگوهای موجود در داده‌ها آموزش داد.

حالا محققان زیادی به ساخت انواع دستیارهای هوش مصنوعی مشغول شده‌اند تا انجام کارها را برای انسان‌ها آسان‌تر کنند. به همین منظور، یکی از این دستیارها هوش مصنوعی داستان نویسی است که ابزار Tome نام دارد. ابزار Tome با استقبال فراوانی روبرو شد و در عرض یک سال پس از راه اندازی به میلیون‌ها کاربر دست یافت. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر درباره این هوش مصنوعی داستان نویسی اطلاعات کسب کنید.

هوش مصنوعی داستان نویسی (Tome) چیست؟

وب سایت هوش مصنوعی Tome با استفاده از قابلیت‌های ChatGPT و DALL-E 2، از متن و تصاویر متعددی استفاده می‌کند تا داستان‌های بصری زیبایی را خلق کند. کاربران می‌توانند با این ابزار به راحتی هر نوع محتوای دلخواهی را در زمینه داستان نویسی تولید کرده و از این کار لذت ببرند.

نسخه ChatGPT این سایت می‌تواند متنی شبیه انسان تولید کند، در حالی که DALL-E 2 تصاویر منحصر به‌فردی را بر اساس اعلان‌های متنی ایجاد می‌کند. پلتفرم Al-powered موجود در آن نیز قادر است از تکنیک‌های داستان سرایی استفاده کرده و داستان‌ یا طرح‌های کلی را به سرعت ارائه کند.

هوش مصنوعی داستان نویسی

امکانات سایت هوش مصنوعی Tome

پس از ورود به سایت هوش مصنوعی داستان نویسی Tome، در ابتدا به صورت رایگان ثبت نام کنید و برای خود اکانت بسازید. پس از آن می‌توانید نسبت به استفاده از بخش‌های مختلف سایت اقدام کنید. پس از ورود روی Create در گوشه سمت راست بالای صفحه بزنید. اکنون Create presentation about … را بیابید و درخواست خود را بنویسید. این همان موضوع و خلاصه کوتاهی از چیزی است که قصد دارید درباره آن داستان بنویسید.

پس از ایجاد ارائه، روی کادر متنی در پایین کلیک کنید تا همه گزینه‌های ویرایش برایتان به نمایش در بیاید. در این مرحله می‌توانید متنی که نوشته بودید را ویرایش کنید، به آن اسلاید اضافه کنید یا حتی از Tome بخواهید با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر جدیدی را تولید کند.

وب سایت هوش مصنوعی داستان نویسی می‌تواند بر اساس موضوع داستان، طرح‌بندی صفحه و متن را انجام دهد!

گرافیک تولید شده توسط DALL-E 2 هوش مصنوعی نیز برای هر داستان متفاوت خواهد بود که به افزایش جذابیت بصری کلی داستان کمک می‌کند. البته کاربر باید قبل از هر چیزی پیش نویس کوتاهی از داستان خود ارائه کرده و پس از چند دقیقه، درخواست‌های سایت را برای موضوع دریافت کند.

ویژگی‌های شخصی‌سازی متعدد سایت به کاربر امکان می‌دهد تا جدول، انیمیشن‌، تصاویر و سایر ویژگی‌ها را به ارائه خود اضافه کند. این پلتفرم بسیار کاربر پسند طراحی شده و برای استفاده از این ابزار نیازی به داشتن تخصص فنی در رشته هوش مصنوعی نیست. بنابراین، هر کسی می‌تواند به راحتی یک داستان حرفه‌ای تولید کرده و در این حیطه بدرخشد.

متن خروجی سازماندهی شده است و شامل اسلایدهای مقدمه، تصاویر، متن و جمع‌بندی خواهد بود. زیبایی‌شناسی Tome با ارائه پاورپوینت یا اسلایدهای گوگل متفاوت بوده و سبکی جذاب‌تر دارد. به عنوان مثال، ارائه‌ها به طور پیش فرض دارای پس زمینه سیاه، متن سفید به همراه تصاویر هوش مصنوعی هستند.

مزایای استفاده از هوش مصنوعی Tome

استفاده از هوش مصنوعی Tome مزایای بی‌شماری برای کاربران دارد. یکی از مزیت‌های کلیدی آن افزایش تعامل مخاطبان است. این ابزار می‌تواند فرآیندهای داستان نویسی را برای کسب‌وکارها آسان کند و به بهبود خدمات کمک کند. همچنین Tome Al می‌تواند با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته پردازش زبان، نقش بسزایی در بهینه‌سازی محتوا داشته باشد.

همانطوری که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، این پلتفرم بسیار قابل تنظیم است و می‌توان به راحتی در داستان از جداول، انیمیشن‌ها، تصاویر و سایر ویژگی‌ها استفاده کرد. علاوه بر این، هوش مصنوعی Tome به سازندگان امکان می‌دهد تا کل روایت‌ از جمله عناوین، خطوط کلی، صفحه‌بندی و موارد دیگر را از ابتدا تولید کنند.

همچنین می‌توان انواع دیگر ابزارها از جمله CRMS و ERP را با این نوع از هوش مصنوعی ترکیب کرده و کارایی آن را افزایش داد.

هوش مصنوعی داستان نویسی

در حالی که Tome یک ابزار عالی برای داستان نویسی است ولی امکان دارد که نیاز شما را در این حوزه برآورده نکند؛ برای همین می‌توانید به جای این ابزار از موارد پایین استفاده کنید:

  • Plus AI (ساخت اسلاید‌های حرفه‌ای‌تر)
  • Gamma (دارای قالب‌های جذاب‌تر)
  • Simplified.com (امکانات فراوان در داستان نویسی)
  • Canva Magic Design (طرح‌های رنگارنگ‌تر)

جمع‌بندی مقاله هوش مصنوعی داستان نویسی (Tome)

ما سعی کردیم در این مطلب به بررسی ابزار هوش مصنوعی داستان نویسی (Tome) بپردازیم. هوش مصنوعی (AI) که به عنوان Artificial intelligence نیز شناخته می‌شود، امروزه با استقبال فراوان کاربران روبرو شده است. به راحتی می‌توانیم آن را در موتورهای جستجوی وب پیشرفته مانند جستجوی گوگل و یوتیوب، آمازون، و نتفلیکس و سیری و الکسا مشاهده کنیم.

Tome یک وب سایت حرفه‌ای در زمینه داستان نویسی است که از آخرین پیشرفت‌های هوش مصنوعی برای ارائه متن‌های جذاب در حوزه داستان نویسی استفاده می‌کند و میلیون‌ها کاربر دارد. این ابزار می‌تواند با ترکیب ChatGPT و DALL-E 2، داستان‌های بصری پویا ایجاد کرده و متن و تصاویر را به‌ طور یکپارچه ترکیب کند.

این پلتفرم ویژگی‌های شخصی‌سازی زیادی داشته و به کاربران امکان می‌دهد تا در طرح‌های خود از همان ابتدا از جداول، انیمیشن‌ها، تصاویر و سایر ویژگی‌ها استفاده کنند. هوش مصنوعی داستان نویسی بسیار کاربر پسند است و می‌تواند ابزار خوبی برای بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا باشد؛ چرا که نقش فعالی در بهینه‌سازی استراتژی‌های بازاریابی و افزایش خدمات مشتریان خواهد داشت.

از اینکه تا انتهای مطلب “هوش مصنوعی داستان نویسی (Tome)” همراه ما بودید، بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم که این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد و توانسته باشید از امکانات این ابزار هوشمند برای انجام کارهای مختلف خود استفاده کنید. فراموش نکنید که نظرات خودتان را در بخش کامنت‌ها با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید؛ همچنین اگر سوالی دارید از کارشناسان سایت بپرسید. برای اخبار بیشتر در این حوزه نیز با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH