ناتیینگ گوشی‌های خود را در رنگ‌های بیشتری تولید خواهد کرد

شرکت ناتینگ تاکنون دو گوشی هوشمند به نام‌های Phone (1) و Phone (2) را روانه بازار کرده است. یه جز خاکستری تیره، رنگ‌هایی که معمولا در هر دو گوشی هوشمند این برند دیده‌ایم سیاه و سفید هستند. اکنون این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای ارائه گزینه‌های رنگی بیشتری برای ناتینگ فون 2 و گوشی‌های هوشمند آینده است.

یکی از بنیانگذاران شرکت ناتینگ به نام Akis Evangelidis، اخیراً در پلتفرم X (توئیتر سابق) سوالی را مطرح کرده و گفته است: “اگر بخواهیم یک رنگ جدید برای گوشی هوشمند خود داشته باشیم، کدام یک را پیشنهاد می‌کنید؟” این پرسش نشانه این است که شرکت واقعاً به آنچه کاربرانش فکر می‌کنند اهمیت می‌دهد. بنابراین در تلاش است که بفهمد مردم چه رنگی را برای گوشی‌های هوشمند خود می‌پسندند.

بنابراین ممکن است برخی از گزینه های رنگی را برای آخرین گوشی ناتینگ فون 2 و  تعدادی از گوشی های هوشمند آینده این شرکت ببینیم. این پست توییتری کامنت‌های زیادی به همراه داشت و مردم رنگ‌های قرمز مات، آبی، ارغوانی، سبز، زرد و لیمویی را پیشنهاد می‌کردند. با این حال، تاکنون هیچکدام از این گزینه‌های رنگی تایید نشده‌اند و تنها بازخوردهای پرسشی هستند که توسط تیم ناتینگ مطرح شده است.

نظر شما در این مورد چیست؟ اگر ناتینگ فون 2 با رنگ تازه‌ای تولید شود آن را انتخاب خواهید کرد؟ از طریق بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH