گوشی ارزان‌قیمت‌ نوکیا 105 کلاسیک با سیستم پرداخت یکپارچه معرفی شد

چند ماه قبل کمپانی HMD گوشی Nokia 105 2023 خود را در بازار هندوستان عرضه کرد. این دستگاه از سیستم واسط پرداخت یکپارچه (UPI) جهت انجام پرداخت‌های فوری در هندوستان پشتیبانی می‌کرد.

این دستگاه به منظور فعال‌سازی امکان پرداخت‌های UPI بدون نیاز به دسترسی به اینترنت، همراه با سرویس 123PAY عرضه شد. امروز کمپانی HMD از گوشی نوکیا 105 کلاسیک در کشور هندوستان رونمایی کرد. این دستگاه نیز به لطف بهره‌مندی از اپلیکیشن داخلی UPI امکان پرداخت فوری از طریق سیستم واسط یکپارچه را فراهم می‌کند.

به گفته HMD، نوکیا 105 کلاسیک تحت آزمایشات دقیق سنجش دوام قرار گرفته تا حتی در سخت‌ترین شرایط محیطی نیز مقاومت نماید. این دستگاه فارغ از شرایط محیطی قادر است تا امکان اتصال بی‌وقفه کاربران را تضمین کند.

وجود فاصله کافی میان دکمه‌های صفحه‌کلید موجب می‌شود تا شماره‌گیری و ارسال پیامک برای کاربران حتی در فضاهای تاریک نیز تا حد زیادی تسهیل شود. این فیچرفون مجهز به رادیو FM بی‌سیم و یک باتری 800 میلی‌آمپرساعتی است که امکان مکالمه بی‌وقفه در حد فاصل طلوع تا غروب خورشید را فراهم می‌کند.

کمپانی HMD هنوز فهرست مشخصات دقیق گوشی نوکیا 105 کلاسیک را منتشر نکرده است. با این‌حال برند فنلاندی تائید کرده که دستگاه مورد اشاره در 4 مدل با قابلیت دریافت یک یا دو سیم‌کارت و همراه با شارژر یا بدون آن به بازار عرضه خواهد شد.

نوکیا 105 کلاسیک با 2 مدل رنگی آبی (Blue) و زغالی (Charcoal) و قیمت‌گذاری پایه 999 روپیه (12 دلار/11 یورو) هم‌اکنون در بازار هندوستان قابل دسترس است. HMD این دستگاه را با ضمانت تعویض یک ساله در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH