نتیجه اولین بنچمارک‌های رسمی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 منتشر شد

کوالکام به تازگی نتایج بنچمارک تراشه جدید خود را به صورت رسمی منتشر کرد. جزییات این تراشه که اسنپدراگون 8 نسل 3 نام دارد، اکنون به اشتراک گذاشته شده است. بنابراین بیایید در ادامه مطلب به سراغ بررسی ویژگی‌های این تراشه و امتیازهای آن برویم؛ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

اطلاعات مربوط به این تراشه اکنون در وب‌سایت‌هایی همچون AnTuTu 10 ،Geekbench 6 و غیره قرار گرفته است. این تراشه جدید موفق شد که در وب‌سایت AnTuTu 10 امتیاز 2.13 میلیون را بدست بیاورد. بنابراین اسنپدراگون 8 نسل 3 نسبت به نسل قبل خود یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 حدود 30 درصد بهتر عمل کرده است؛ در عین حال می‌تواند 20 درصد مصرف انرژی کمتری داشته باشد!

این عملکرد در بخش تک‌هسته‌ای برابر با 2300 و چند هسته‌ای 7500 برآورد می‌شود! در بخش انتهایی این خبر اطلاعات بیشتری از این امتیازات را در قالب تصویر برای شما قرار دادیم.

خوب است بدانید که تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 3 بر اساس فرآیند 4 نانومتری TSMC ساخته شده و هسته اورکلاک Cortex-X4 با فرکانس 3.3 گیگاهرتزی به‌ همراه پنج هسته Cortex-A720 طراحی شده که سه هسته آن با فرکانس 3.2 گیگاهرتزی کار می‌کند. دو هسته باقی‌ مانده نیز Cortex-A520 هستند که به فرکانس 2.3 گیگاهرتزی مجهز شده‌اند.

یکی دیگر از مزیت‌های این تراشه فناوری رهگیری بهبودیافته‌ است که در مقایسه با نسل گذشته عملکرد آن 50 درصد بهتر شده است. کوالکام در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 از سریع‌ترین دستیار هوش مصنوعی استفاده کرد تا سرعت انجام عملکردهای مختلف را بالا برده و در عرض چند ثانیه کارها را انجام دهد!

این فناوری جدید حتی می‌تواند در دوربین نیز تاثیر گذاشته و قابلیت‌های بیشتری را به‌ ارمغان بیاورد. تا روزهای آینده می‌توانیم اطلاعات بیشتری از این تراشه جذاب و قدرتمند کسب کنیم، بنابراین تا آن زمان با ما همراه باشید.

نظر شما درباره تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام چیست؟ فراموش نکنید که نظرات خودتان را در بخش کامنت‌ها با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید؛ همچنین اگر سوالی دارید از کارشناسان سایت بپرسید. برای اخبار بیشتر در این حوزه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH