تصاویر زنده از گوشی هواوی Nova 11 SE در فضای وب منتشر شد

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها شرکت هواوی در روز 31 اکتبر 2023 (9 آبان ماه) از گوشی هوشمند ارزان‌قیمت و جدید خود موسوم به Nova 11 SE رونمایی خواهد کرد. در عین‌حال کاربران علاقه‌مند چینی، تصاویر زنده منتخب از این محصول جدید که البته هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است را در فضای وب منتشر کرده‌اند.

با توجه به عکس‌هایی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است؛ به‌نظر می‌رسد که این گوشی در 3 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، سبز و نقره‌ای تولید خواهد شد. از جنبه طراحی نیز بلوک دوربین دارای شباهت بسیار زیادی با مدل نسل قبلی خود بوده و در عین‌حال از ظاهری بزرگ‌تر و جذاب‌تر برخوردار است.

بر اساس اطلاعات اولیه فاش شده انتظار می‌رود که هواوی Nova 11 SE مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (معادل 2400×1080 پیکسل) و نرخ نوسازی 90 هرتزی باشد.

بعلاوه این گوشی هوشمند احتمالا مجهز به دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی بوده و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی آن از سنسورهای 108، 8 و 2 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد.

توان پردازشی این دستگاه از طریق نسخه 4G تراشه اسنپدراگون 662 به‌همراه 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد.

هواوی Nova 11 SE احتمالا دارای یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 66 واتی خواهد بود. از جنبه نرم‌افزاری نیز این گوشی از سیستم‌عامل HarmonyOS 4 استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH