مکان مخفی در مپ‌های پابجی موبایل

بازی پابجی (PUBG Mobile) که برای اولین بار در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۷ منتشر شده‌است، یکی از معروف‌ترین بازی‌های موبایلی در بین نوجوانان است. این بازی چند نفره آنلاین در سبک UC Satın Al طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. هر فصل این بازی مهیج شامل تجهیزات، نقشه‌ها و کاراکترهای خلاقانه است. در این پست قصد داریم به مکان مخفی در مپ‌های پابجی موبایل بپردازیم.

معرفی مکان‌ مخفی در مپ‌های پابجی موبایل

این بازی جذاب نقشه‌های بسیار متنوعی دارد. هر کدام از این مپ‌ها، محل‌های مخفی مختلفی مانند خانه‌های بین Farm و Pochink، خانه‌های بین Severny و Stablerو خانه‌های بین Lipovka و Mansionدارند. در این بازی نقشه‌هایی مانند میرامار، ویکندی، سانهوک و ارنگل طراحی شده‌اند. اکنون مهم‌ترین مکان‌های مخفی در مپ‌های پابجی موبایل را معرفی می‌کنیم:

مکان‌های مخفی مپ میرامار (Miramar)

این نقشه شامل فضایی خالی و بیابانی است. بیشتر بخش‌های این Orelon را زمین‌های صحرایی تشکیل می‌دهند. اکنون به مهم‌ترین مکان‌های مخفی مپ اشاره می‌شود:

  1. El pozo: این شهر فضای آزاد زیادی دارد. البته باید مراقب فروید هواپیماها باشید.
  2. Los leones: یکی از بزرگترین شهر‌های بازی است. این شهر مکان‌های سربسته‌ای دارد که اگر در آنجا پنهان شوید، با یک بازی حرفه‌ای می‌توانید از درگیری‌های این شهر جان سالم به در ببرید.
  3. بخش تصفیه آب: این بخش در منطقه شمالی نقشه میرامار قرار دارد.

مکان‌ مخفی مپ سانهوک (Sanhok)

این نقشه یکی از بخش‌های محبوب بازی است. فضای سبز، تپه‌ها و رودخانه از موارد جذاب مپ سانهوک هستند. البته بازی در بخش رودخانه نیز می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. همچنین استفاده از وسایل نقلیه در این نقشه را اصلاً توصیه نمی‌کنیم. زیرا فضای این نقشه بسیار کوچک است و احتمال دیده شدن شما را افزایش می‌دهد. سعی کنید بخش‌های گرافیکی مپ Sanhok را غیرفعال کنید تا دید واضح‌تری به شما بدهد. زیرا بیشتر فضای این نقشه را مه و باران پرکرده است. اکنون به دو مکان مخفی مپ سانهوک اشاره می‌کنیم:

  1. Docks: یکی از بهترین مکان‌ها برای غارت در مپ Sanhok است. غنیمت‌ها معمولاً بالای کانتینرها قرار دارند. در بالای کانتینرها فوراً دیده می‌شوید بنابراین باید مراقب باشید.
  2. منطقه پای‌نان (Pai Nan): این منطقه در نیمه پایینی نقشه Sanhok قرار دارد. این شهر ساحلی می‌تواند یکی از مناطق امن بازی پابجی باشد.

مکان‌ مخفی مپ ویکندی (Vikendi)

این نقشه شامل محیطی برفی و یخ‌زده است. در بخش غربی مپ ویکندی فضای باز زیادی وجود درد. اکنون سه مورد از مکان‌های مخفی مپ ویکندی را معرفی می‌کنیم:

  1. فضای چوب ‌بری: این منطقه در بخش ساحل جنوب شرقی نقشه قرار دارد. می‌توانید تجهیزاتی را برای نبردهای آتی در آنجا پیدا کنید.
  2. پارک دینو (Dino Park): این منطقه در بخش مرکزی نقشه قرار دارد. این محوطه مکانی امن برای پنهان شدن است.
  3. کوه کرزنیک: این منطقه در بخش مرکزی نقشه است و به عنوان یک بخش شلوغ، برای بازیکنان حرفه‌ای گزینه مناسبی خواهد بود.

مکان‌های مخفی مپ Erangel

مکان امن این نقشه شامل مدرسه، اطراف زندان، پمپ بنزین قدیمی، کارخانه و پایگاه نظامی Sosnovka است. برای داشتن بهترین زاویه دید در این مپ باید در ارتفاع باشید. البته مراقب باشید که از بلندی سقوط نکنید.

1.                  مدرسه: این منقطه در بخش مرکزی نقشه قرار دارد. می‌توانید برای شروع، آنجا را به عنوان منطقه امن در نظر بگیرید.

2.                  اطراف زندان: با مخفی شدن در حفره‌ای که اطراف زندان وجود دارد، دشمنان متوجه شما نخواهند شد.

3.                  پمپ بنزین قدیمی: در نزدیکی پایگاه نظامی و پل اصلی یک پمپ بنزین قدیمی وجود دارد. حتی می‌توانید در بالا یا پشت اتوبوس پارک شده در آن اطراف پنهان شوید.

4.                  کارخانه: منطقه‌ای نزدیک به نیروگاه Mylta Power Plant مکان دیگری برای پنهان شدن است. همچنین در به روز رسانی‌های اخیر، ویرایش شده‌است و بسیاری از تجهیزات جدید به منطقه Mylta Power اضافه شدند.

5.                 پایگاه نظامی: نقاط جنوبی مکان خوبی برای پنهان شدن در مپ ارنگل هستند. همچنین این پایگاه نظامی یکی از بهترین مکان‌ها برای تجهیز شدن یک تک‌تیرانداز در نقشه است.

بخش‌های دیگر نقشه شامل:

1.                 Novorepnoye: این مکان برای تهیه یک تفنگ تک‌تیرانداز مانند Kar98k یا M24 است.

2.                 شهر ژورگوپل (Georgopol City): گزینه دیگری برای بازیکنانی که عاشق استفاده از تفنگ‌های تک ‌تیرانداز هستند شهر ژورگوپل است. این منطقه دارای آپارتمان‌های بزرگ است که بازیکنان می‌توانند سلاح‌های خوبی را در آنجا پیدا کنند.

3.                 پوچینکی (Pochinki): این مکان مخفی برای درگیری‌های سریع، غارت تجهیزات و کشتن بازیکنان مناسب است.

نکات قابل توجه در بازی پابجی موبایل

حفظ بقا در این بازی حائز اهمیت است. بنابراین نکات قابل توجه در بازی پابجی موبایل در 9 مورد زیر ارائه می‌شوند:

1.                  یادگیری نقشه‌ها و اینکه از کدام مسیرها باید اجتناب کنید نیز مورد نیاز است.

2.                  نکات ریز هر نقشه را به خوبی یادبگیرید. مثلاً مراقب پشت‌بام‌های نقشه میرامار باشید. زیرا ممکن است فردی بالای هر ساختمان باشد.

3.                  می‌توانید از امکاناتی مثل بانداژ (Bandage)، جعبه کمک‌های اولیه (First Aid Kit)، جعبه سلامتی (Medkit) و گالن بنزین (Gas Can) استفاده کنید. هرجای بازی که این آیتم‌ها را دیدید آنها را برای خود سیو کنید.

4.                  سرنگ‌های آدرنالین در جعبه‌های پرت شده از هواپیماها وجود دارند.

5.                  نوشابه انرژی زا (Energy Drink) جزء امتیازهای قدرتی است که توان کاراکتر شما را ارتقا می‌دهد. با Energy Drink به اندازه 40 امتیاز به نیروی شما افزوده می‌شود.

6.                  قرص مسکن یا Painkiller می‌تواند به اندازه 60 امتیاز به انرژی شما اضافه کند.

7.                  استفاده از کلاهخود نظامی (Military Helmet) و یا کلاه موتورسواری (Motorcycle Helmet) در برابر شلیک مقاوم نیستند. اما کلاهخود نیروهای اسپتناز (Spetsnaz Helmet) می‌تواند گزینه بهتری باشد.

8.                  پیدا کردن جلیقه ضد گلوله را در الویت‌های بازی خود قرار دهید. این جلیقه تا 30 درصد از شما در برابر حملات محافظت می‌کند. همچنین کلا‌ه‌های سطح 1 و 2 پایداری کمی دارند. اما استفاده از کلاه سطح 3 می‌تواند انتخاب بهتری باشد.

9.                  در نهایت اینکه از ترفندهای ارائه شده در اینترنت استفاده کنید تا به یک بازکن حرفه‌ای تبدیل شوید.

جمع‌بندی

با پیدا کردن مکان‌ مخفی در مپ‌های پابجی موبایل عملکرد بهتری نسبت به رقبا داریم. در این پست ضمن معرفی چهار نقشه میرامار، ویکندی، سانهوک و ارنگل، به مکان‌های مخفی و نکات قابل توجه بازی اشاره کردیم.

توضیح متا: بازی پابجی و رویکرد واقع‌گرایانه آن برای افرادی نیست که به راحتی سرخورده و ناامید می‌شوند. با پیدا کردن مکان‌ مخفی مپ‌های پابجی موبایل می‌توانیم در این بازی برنده همیشگی باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH