بنچمارک AnTuTu فهرست سریع‌ترین آیفون‌ها و آیپدهای اپل را منتشر کرد

تیم بنچمارک محبوب AnTuTu آخرین رتبه‌بندی ماهیانه پربازده‌ترین دستگاه‌های موبایلی اپل را منتشر کرده است. نتایج گزارش شده در پایان ماه اکتبر 2023 نشان می‌دهند که گوشی‌های جدید سری آیفون 15 اپل به لحاظ عملکردی تا چه اندازه مطلوب هستند.

کارشناسان بنچمارک AnTuTu خاطرنشان می‌کنند که پلتفرم A17 Pro اپل به لحاظ کارآیی کماکان با تراشه Apple M1 اختلاف زیادی دارد.

همان‌طور که در رتبه‌بندی زیر ملاحظه می‌کنید؛ رتبه‌های اول تا پنجم به شکل پیوسته توسط تبلت‌های آیپد اپل اشغال شده است؛ در حالی‌که گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس به‌ترتیب در جایگاه ششم و هفتم قرار دارند.

گوشی‌های پرچمدار سال گذشته اپل با اسامی آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس در رتبه‌های بعدی جای گرفته و نهایتا آیفون 15 پلاس نیز جایگاه دهم را به خود اختصاص داده است.

تصویر گوشی‌های آیفون 15 پرو، آیفون 13 پرو و آیفون 14 پرو در کنار یکدیگر

مدل پایه آیفون 15 نیز در رتبه 11 قرار گرفته است. داده‌های مورد استناد در حد فاصل روزهای 1 تا 31 اکتبر 2023 (9 مهر الی 9 آبان ماه) گردآوری شده‌ است.

شایان به ذکر است که جدول زیر بر اساس میانگین نتایج و نه بالاترین نتایج به ثبت رسیده تنظیم شده است. همچنین برای رتبه‌بندی هر دستگاه از نتایج حداقل 1000 مورد تست استفاده شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH