جدول زمانی انتشار HyperOS برای گوشی‌های شیائومی در بازارهای جهانی منتشر شد

پایگاه خبری GSMChina که فعالیت‌های شیائومی بر روی سیستم‌عامل جدید گوشی‌های هوشمند این شرکت را رصد می‌کند؛ برنامه زمانی عرضه سیستم‌عامل جدید کمپانی چینی در بازارهای بین‌المللی را با عموم مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

بر این اساس فرآیند توزیع HyperOS Global در میان کاربران از 3 ماهه نخست سال 2024 آغاز خواهد شد. HyperOS اپلیکیشن‌های سیستمی به‌روزرسانی شده، رابط کاربری با عملکرد بهبود یافته و برخی ویژگی‌های جانبی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

بعلاوه HyperOS بر پایه جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل موبایلی گوگل موسوم به اندروید 14 ساخته شده است. اکنون این پرسش مطرح می‌شود که آپدیت جهانی HyperOS در ابتدا برای کدام دستگاه‌ها منتشر خواهد شد؟

بر اساس اولین شواهد به‌دست آمده انتظار می‌رود که این آپدیت از 3 ماهه نخست سال 2024 برای گوشی‌های شیائومی 13، شیائومی 13 پرو، شیائومی 13 اولترا، شیائومی 13T، شیائومی 13T پرو، شیائومی 12T پرو، شیائومی 12T، شیائومی 11T و شیائومی پد 6 منتشر شود.

چنان‌چه دستگاه شما در میان مدل‌های مورد اشاره به چشم نمی‌خورد؛ در این‌صورت لازم نیست نگران باشید. در واقع با گذشت زمان بسیاری از دستگاه‌های شیائومی، ردمی و پوکو به HyperOS 1.0 به‌روزرسانی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH