چگونه ویدیوهای یوتیوب را در آیفون و آیپد دانلود کنیم؟

همانطوری که در جریان هستید، کمپانی اپل محدودیت‌های زیادی را برای کاربران خود اعمال کرده است؛ این داستان برای یوتیوب نیز صدق می‌کند، چرا که کاربران اپل نمی‌توانند به راحتی موزیک و ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنند و با محدودیت‌های زیادی روبرو هستند.

اگرچه متخصصان برای تمام مشکلات امروزی راه‌حل‌های زیادی ارائه کرده‌اند؛ بنابراین می‌توان با استفاده از برنامه‌های شخص ثالث متعدد به دانلود برنامه‌های یوتیوب اقدام کرد. به جز این راهکار، روش‌های دیگری نیز برای دانلود ویدیوهای یوتیوب در آیفون و آیپد وجود دارد که در این مطلب به آنها خواهیم پرداخت.

خیلی وقت‌ها در جایی هستیم که سرعت اینترنت ضعیف است و در این مواقع، دسترسی به ویدیوهای آنلاین ممکن است چالش برانگیز باشد، پس نمی‌توان با این شرایط ویدیویی را به صورت آنلاین تماشا کرد؛ در این حالت، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از دانلود کردن ویدیوها استفاده کنید و هنگامی که زمان کافی داشتید، به تماشای آفلاین آنها بپردازید.

مهم نیست از کدام دستگاه آیفون استفاده می‌کنید و یا جدیدترین سیستم عامل iOS در آن نصب شده است یا خیر، چون که در هر صورت تمام مراحلی که در پایین به شما شرح می‌دهیم در همه دستگاه‌ها یکسان هستند و تفاوت چندانی بین مراحل مختلف آن وجود ندارد. بنابراین برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه دانلود ویدیو از یوتیوب در آیفون و آیپد با ما همراه باشید.

نحوه دانلود ویدیو از یوتیوب در آیفون و آیپد

همانطوری که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، دانلود ویدیو از یوتیوب ممکن است کمی دشوار به نظر برسد، ولی باید گفت که با استفاده از مراحل پایین می‌توانید به راحتی با آیفون و آیپد ویدیوی موردنظر خود را در یوتیوب دانلود کنید و سپس آنها را به صورت آفلاین تماشا کنید.

استفاده از نسخه پریمیوم یوتیوب

برای دانلود ویدیوهای یوتیوب در دستگاه‌های آیفون و آیپد مراحل زیر را دنبال کنید:

در ابتدا به سراغ خریداری کردن نسخه پریمیوم یوتیوب بروید. برای این کار در این سایت ثبت نام کنید یا به هر فروشگاه مورد اعتمادی که می‌توانید نسخه پریمیوم یوتیوب را از آنجا خریداری کنید، مراجعه کنید.

در این مرحله باید جدیدترین نسخه برنامه رسمی یوتیوب را از اپ استور دانلود کنید.

وارد برنامه شوید و نام کاربری و دیگر موارد را وارد کنید تا وارد حساب خود شوید.

سراغ ویدیویی بروید که می‌خواهید آن را دانلود کنید.

روی دکمه دانلود ضربه بزنید.

اکنون باید کیفیت مورد نظر ویدیو را انتخاب کنید، سپس دوباره روی دانلود کلیک کنید.

از ویدیو خارج شوید و به تب You در گوشه سمت راست پایین صفحه مراجعه کنید.

در این بخش می‌توانید به دانلودها بروید و سرعت و میزان فایل در حال دانلود خود را مشاهده کنید.

پس از پایان دانلود، می‌توانید ویدیوی دانلود شده را بدون اتصال به اینترنت تماشا کنید. برای این کار باید دوباره به تب You بروید، سپس وارد بخش دانلودها شوید. در نهایت، ویدیوهایی را که دانلود و ذخیره کرده بودید را می‌توانید در اینجا به صورت آفلاین مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که شما باید دستگاه خود را حداقل هر 30 روز یکبار به اینترنت متصل کنید تا بتوانید لیست دانلود ویدیوهای خود را نگه داشته باشید. چرا که در غیر این صورت، ویدیوهایی که آنها را ذخیره کرده بودید، منقضی شده و نمی‌توانید دیگر آنها را به صورت آنلاین مشاهده کنید. خوب است بدانید که برخی از ویدیوها ممکن است اصلا به صورت آفلاین در دسترس قرار نگیرند.

در این صورت، هنگامی که بخواهید آنها را طبق مراحل بالا دانلود کنید، به شما اطلاع داده می‌شود که این ویدیو از قابلیت تماشای آفلاین برخوردار نیست.

استفاده از سایت و برنامه‌های دانلودر یوتیوب

اگر نمی‌خواهید برای نسخه پریمیوم یوتیوب هیچ پولی بپردازید، می‌توانید از برنامه‌های دانلودر یوتیوب که برای این کار طراحی شده‌اند، استفاده کنید. در این روش باید از برنامه‌هایی مانند 4K Video Downloader برای دانلود ویدیو اقدام کنید. علاوه بر آن، بسیاری از سایت‌ها نیز وجود دارند که به کاربر امکان می‌دهند تا فیلم‌های یوتیوب را به راحتی دانلود کنند.

جمع‌بندی

ما سعی کردیم که در این مطلب به سراغ نحوه دانلود ویدیوهای یوتیوب با آیفون و آیپد برویم. همیشه ممکن است دانلود ویدیو از یوتیوب کار سختی بنظر برسد، چون علاوه بر یوتیوب، کمپانی اپل نیز محدودیت‌های زیادی برای دانلود ویدیوهای این پلتفرم ایجاد کرده و کمتر کاربری می‌تواند آنها را دانلود کند.

اما ما در این مقاله به سراغ راهکارهای مختلف آن رفتیم و بخش‌های مختلف دانلود ویدیو از یوتیوب در آیفون و آیپد را برای شما شرح دادیم. پس برای اطلاعات بیشتر به مقاله مراجعه فرمایید. اگر در این زمینه سوالاتی دارید، می‌توانید پاسخ آنها را از کارشناسان سایت جویا شوید. تماشای ویدیوهای یوتیوب همیشه امکان‌پذیر نیست؛ چرا که گاهی وقت‌ها سرعت اینترنت ضعیف است و نمی‌توان به راحتی آنها را تماشا کرد. در اینچنین مواقعی پیشنهاد ما دانلود ویدیوها است!

با دانلود کردن ویدیوها می‌توانید در هر زمان دیگری که خواستید، آنها را به صورت آفلاین مشاهده کنید. اولین کاری که باید برای تماشای ویدیوها به صورت آفلاین انجام دهید، این است که نسخه یوتیوب پریمیوم را خریداری فرمایید. تنها از این طریق می‌توانید نسبت به دانلود ویدیوها اقدام کنید.

البته در مقاله نیز اشاره کردیم که بسیاری از برنامه‌های شخص ثالث و سایت‌های مختلفی نیز حضور دارند که می‌توانند دانلود ویدیوها را به کاری آسان تبدیل کنند. در هر صورت شما می‌توانید طبق نیاز خود از هر کدام از این روش‌ها استفاده کنید. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید، سپاسگزاریم. امیدواریم که توانسته باشید از راهکارهای بالا برای دانلود ویدیوهای یوتیوب با آیفون و آیپد خود استفاده کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH