همکاری سایپا و چانگان؛ سایپا از چند محصول جدید رونمایی می‌کند

در این روزها نمایشگاهی به نام تحول صنعت خودرو در تهران در حال برگزاری است و خودروسازی‌های زیادی برای به نمایش گذاشتن محصولات جدید خود در آن حاضر شده‌اند. این کمپانی‌ها شامل سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، مدیران خودرو و برخی دیگر از خودروسازان خصوصی می‌شوند.

علاقمندان زیادی در این نمایشگاه حضور یافتند تا محصولات جدید و منحصر به‌فرد خودروسازی‌ها را مشاهده کنند. در این بین محصولاتی نظیر خودروهای برقی، هیبریدی و برخی از محصولات آینده شرکت‌ها نیز یافت می‌شد.

گفته شده که در این نمایشگاه، سایپا از چند محصول جدید پرده برداشته است. البته خوب است بدانید که این کمپانی با شرکت چینی چانگان وارد همکاری شده است.

پس می‌توان گفت که بدون شک برخی از این خودروها مربوط به چانگان باشد که احتمالا در آینده به وسیله سایپا وارد کشور خواهند شد. خودروی برقی R9 و (EV-R) SL 03 برند دیپال نیز در این مراسم حضور داشتند.

این برند یکی از زیرمجموعه‌های برند چانگان محسوب می‌شود و با توجه به شباهت لوگوی شرکت به تسلا، موفق شد توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

علاوه بر مواردی که ذکر کردیم، دو خودروی دیگر نیز تحت برند چانگان در این مراسم حضور داشت که SINOGOLD و EADO نام داشتند. محصول برقی جذابی نیز با نام E-star در مراسم به نمایش گذاشته شده بود که می‌توانست 300 کیلومتر را بپیماید. جالب است بدانید که این محصول یکی از پرفروش‌ترین خودروهای برقی در چین است و بیشتر مناسب خانم‌ها خواهد بود.

همانطوری که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، خودروسازان داخلی نیز در این مراسم از محصولات آینده خود رونمایی کردند که شامل سهند، شاهین اتوماتیک، ساینا دوگانه‌سوز، کوییک GX و اطلس می‌شوند. در نهایت باید اشاره کنیم که در رده خودروهای وارداتی غیربرقی، محصول DL5 به نمایش گذاشته شد و سپس انواع چانگان‌ 15CS ،55CS و CS35 پلاس نیز رونمایی شدند.

نظر شما درباره خودروهای جدید سایپا و دیگر کمپانی‌ها چیست؟ آیا این محصولات می‌توانند توجه علاقمندان زیادی را به خود جلب کنند؟ فراموش نکنید که نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. برای اخبار بیشتر در این حوزه نیز با ما همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH