پادشاه جدید بهترین دوربین گوشی‌های جهان معرفی شد!

متخصصان وبسایت DxOMark اخیرا گوشی هوشمند هواوی میت 60 پرو پلاس را مورد بررسی قرار دادند. با توجه به اینکه این مدل به لحاظ دوربین اندکی بهتر از میت 60 پرو ظاهر می‌شود؛ لذا تعجب‌آور نیست که هواوی میت 60 پرو پلاس به پادشاه جدید رتبه‌بندی دوربین گوشی‌های هوشمند توسط وبسایت DxOMark تبدیل شود.

در واقع این گوشی با یک امتیاز بیش‌تر از هواوی میت 60 پرو پیشی گرفته است. با وجود برتری مطلق هواوی میت 60 پرو پلاس، کارشناسان بلافاصله به چندین مورد از معایب دوربین آن پی بردند.

فیلمبرداری با کنتراست بالا (HDR) و ضبط ویدیو در فضاهای کم‌نور موجب از دست رفتن جزئیات می‌شود. هنگام فیلمبرداری در فضاهای مسقف و روشنایی کم، نویز و جلوه‌های تصنعی در عکس قابل توجه خواهد بود. همچنین کنتراست چهره و رنگ پوست در صحنه‌های دشوار با نور پس‌زمینه می‌توانست بهتر باشد.

اما در عین‌حال مزایای بیش‌تری نیز به چشم می‌خورد که از جمله آنها می‌توان به محدوده دینامیکی بسیار گسترده، نورسنجی دقیق در عکاسی پرتره و مناظر، بازتولید مطلوب رنگ‌ها، فوکوس خودکار سریع و دقیق، سیستم تثبیت‌کننده موثر هنگام ضبط ویدیو، افکت بوکه مناسب و جداسازی دقیق سوژه از پس‌زمینه در حالت پرتره اشاره کرد.

همچنین لنز تله‌فوتو با قابلیت بزرگنمایی 3.5 برابری قادر به ثبت تصاویر ماکرو با کیفیت بالا است. بعلاوه کارشناسان بر روی لنز با گشودگی دیافراگم متغیر تمرکز نموده‌اند. این دوربین به کاربران امکان می‌دهد تا متناسب با هر صحنه، عمق میدان را انتخاب کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH