چندین فیلم و تصویر جدید از خودرو شیائومی SU7 در چین فاش شد

همانطوری که باخبر هستید، کمپانی شیائومی چندی پیش اعلام کرده بود که قصد دارد از اولین خودروی الکتریکی خود رونمایی کند. تاکنون اطلاعات زیادی از این محصول منتشر شده و با فیلم و تصاویری که تا حالا در فضای وب قرار گرفته، موفق شدیم کابین و دیگر امکانات آن را ببینیم.

حالا به نظر می‌رسد که این خودرو در بزرگراهی در چین دیده شده باشد! بنابراین فیلم جدیدی از شیائومی SU7 در حال حرکت فاش شده است. گفته می‌شود فردی که از این خودرو فیلم و تصاویر تهیه کرده بود، یک اینفلوئنسر چینی باشد!

او با شتاب به آن نزدیک شده بود ولی در آن هنگام راننده شیائومی متوجه این فرد شد و با تغییر مسیر سعی کرد که از او و پاپاراتزی‌ها دور شود. با وجود پوششی که روی سطح خودرو قرار گرفته، از نمای پشتی می‌توان به خوبی متوجه شد که این همان شیائومی SU7 باشد.

البته اصلا جای تعجب نیست، چرا که طراحی به شدت منحصر به‌فرد و سبک چراغ‌های جلو و عقب آن موجب شده‌اند تا از هر خودرویی متمایز باشد. طبق گفته مقامات چینی، شیائومی SU7 دارای دیفرانسیل عقب با موتور 220 کیلووات و باتری LFP از BYD است.

ابعاد آن چیزی حدود 4997 در 1963 در 1455 میلی‌متر بوده و فاصله بین دو محور 3000 میلی‌متر برآورد می‌شود، بنابراین ابعادی مشابه خودروی تسلا مدل S دارد.

حداکثر سرعت آن 210 کیلومتر در ساعت بوده و وزن خودرو چیزی حدود 1980 کیلوگرم خواهد بود. شیائومی اظهار دارد که علاقمندان می‌توانند یک مدل پریمیوم تمام چرخ متحرک را خریداری کنند؛ این خودرو به دو موتور با توان خروجی 495 کیلووات، حداکثر سرعت 265 کیلومتر در ساعت، یک باتری سه‌تایی NMC از CATL مجهز می‌شود.

وزن این مدل به 2205 کیلوگرم می‌رسد و یک بال عقب فعال نیز در آن تعبیه شده است. این خودروی الکتریکی به قابلیت تشخیص چهره برای باز کردن قفل برخوردار خواهد بود.

شیائومی یک سرمایه‌گذاری مشترک با BAIC به نام Beijing-Xiaomi ایجاد کرد و حالا کمپانی تولید خودروهای آفرود BAIC اعلام کرده که وظیفه ساخت شیائومی SU7 5 سرنشینه را بر عهده می‌گیرد. شیائومی گفت که این محصول در سه ماهه اول سال آینده با قیمتی حدود 300000 یوان (حدود 39100 یورو یا 41800 دلار) به بازار عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود شیائومی SU7 در کنفرانس شیائومی در ماه دسامبر به طور رسمی عرضه شود، در نتیجه در آینده جزییات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. نظر شما درباره خودروی برقی جدید شیائومی چیست؟ آیا این خودرو می‌تواند مانند دیگر محصولات توجه علاقمندان را به خود جلب کند؟ برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH