سامسونگ گلکسی M55 با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

شرکت سامسونگ در تدارک عرضه گوشی هوشمند جدید خود با نام گلکسی M55 مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام است. این گوشی با شماره مدل SM-M556B اخیرا در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. بعلاوه این دستگاه مجهز به 8 گیگابایت رم بوده و احتمالا رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا خواهد کرد.

این گوشی هوشمند بر روی نسخه قدیمی‌تر گیک‌بنچ با شماره ورژن 4.2 مورد آزمایش قرار گرفته است. این ورژن از برنامه تا اندازه‌ای قدیمی است که حتی وبسایت GSMArena نیز موفق به یافتن هیچ‌گونه نتیجه مرتبطی در پایگاه داده تست خود نشده است.

این موضوع بدان معناست که امتیازات 3575 در تست پردازش تک هسته‌ای و 11330 در تست پردازش چند هسته‌ای با امتیازات کسب شده توسط سایر گوشی‌های هوشمند قابل مقایسه نیست. بنابراین در حال حاضر مشخص نیست که گلکسی M55 نسبت به سایر رقبای خود در چه جایگاهی قرار خواهد گرفت.

خوشبختانه در رابطه با عملکرد خام CPU می‌توان مقایسه دیگری را انجام داد. گوشی نسل قبلی یعنی گلکسی M54 با تراشه اگزینوس 1380 معرفی شد و تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 نیز در گوشی‌های آنر 90 و شیائومی 13 لایت مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

داده‌های ثبت شده نشان می‌دهند که عملکرد پردازنده گوشی پیشرفت چشمگیری نخواهد داشت؛ اما استفاده از تراشه کوالکام احتمالا به افزایش طول عمر باتری سامسونگ گلکسی M55 کمک خواهد کرد.

با این‌حال نتایج تست بنچمارک صرفا طرحی از یک چشم‌انداز کلی را نشان می‌دهند؛ بنابراین به منظور اطلاع از کیفیت عملکرد گلکسی M55 در برابر رقبای خود بایستی تا زمان عرضه رسمی آن از سوی سامسونگ منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH