اکسپریا Z اندروید 4.4.4 را دریافت کرد!

اکسپریا Z در حقیقت اولین اسمارت فون سری Z سونی بود و توانست موفقیت‌های بسیار خوبی به‌دست آورد و سونی نیز توانست کودکانی جدید اما قدرتمند برای این گوشی معرفی کند.

XPERIA-Z

اکسپریا Z سال گذشته پرچم‌دار شرکت سونی محسوب می‌شد و قابلیت ضد آب و گرد و غبار بودن نیز به ویژگی‌های این گوشی می‌افزود. اکسپریا Z در ابتدا با اندروید 4.1.2 (آبنبات ژله‌ای) روانه بازار شد اما بعد از مدتی سونی بروزرسانی‌های جدیدی را برای این گوشی منتشر کرد که آخرین آن‌ها اندروید 4.4.2 (کیت‌کت)‌بود. حال می‌خواهیم این مژده را به کاربران بدهیم که از امروز این گوشی در فرانسه اندروید 4.4.4 را دریافت کرده است  و بزودی کاربران در سطح دنیا به این بروزرسانی دسترسی خواهند داشت. شایان ذکر است که تمام باگ‌های موجود نیز در این نسخه حل شده‌اند.

اکسپریا Z پرچم‌داری بود که از صفحه نمایش خوب و دوربین قدرتمند بهره می‌برد و توانست جای خوبی برای خود در میان کاربران ایجاد کند.

با انتشار این بروزرسانی برای منطقه جغرافیای شما به‌طور حتم دستگاه هشداری را مبنی بر وجود بروزرسانی جدید برای شما به نمایش خواهد گذاشت. گوشی‌هایی نظیر اکسپریا ZL، اکسپریا ZR و تبلت اکسپریا Z نیز از این بروزرسانی بهره‌مند خواهند شد.

پس کاربران اکسپریا Z منتظر اندروید 4.4.4 باشید!

نظر شما در خصوص سیاست سونی در ارایه بروزرسانی‌های جدید برای اسمات فون‌های قدیمی چیست؟ آیا از این فرآیند راضی هستید؟


منبع: gsmarena

3 در مورد “اکسپریا Z اندروید 4.4.4 را دریافت کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH