کمپانی Square Enix از اولین بازی NFT مبتنی بر اتریوم رونمایی کرد

کمپانی بزرگ Square Enix که به خاطر بازی‌های خوبش مانند Final Fantasy و Kingdom Hearts معروف است، قصد دارد به زودی از اولین بازی NFT مبتنی بر اتریوم خود رونمایی کند.

این شرکت ژاپنی به عنوان تولید کننده و توزیع‌کننده بازی‌های مختلف شناخته می‌شود و موفق شد که در طی این سال‌ها به ساخت مانگا، فیلم، انیمه، بازی‌های تک نفره داستانی و غیره نیز بپردازد.

این بازی که Symbiogenesis نام گرفته، مبتنی بر اتریوم خواهد بود. علاوه بر آن، Square Enix گفته است که برنامه‌هایی برای انتشار NFT‌های 500 کاراکتری برای فصل 1 Symbiogenesis دارد. این بازی که در سه سری رونمایی می‌شود، در سری اول ده کاراکتر، سپس 90 کاراکتر و در آخر 400 کاراکتر خواهد داشت.

کاربران می‌توانند با انجام ماموریت‌ها و چالش‌های مختلف در سرور چت دیسکورد در حراج آن شرکت کنند. اعضای هر لیست مجازند بدون هیچ هزینه‌ای NFT های Symbiogenesis را در هر موج دریافت کنند.

خوب است بدانید که بازی Symbiogenesis به عنوان یک «پروژه هنری کلکسیونی دیجیتال» توصیف می‌شود. این بازی که توسط Square Enix طراحی شده به صورت داستان محور است و حول شخصیت‌های مختلف NFT‌ مبتنی بر اتریوم و سایر موارد در شبکه Polygon می‌گردد.

نظر شما در مورد این اقدام کمپانی بزرگ Square Enix چیست؟ آیا بازی Symbiogenesis می‌تواند توجه علاقمندان را به خود جلب کند؟ فراموش نکنید که نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH