نمایشگر گلکسی S24 اولترا کاملا تخت نیست!

تا موعد رونمایی رسمی از گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ تنها چند ماه دیگر زمان باقی مانده است. این رویدادی تا حدی شگفت‌انگیز است که اکنون شاهد افشای فزآینده اطلاعات و شایعات پیرامون پرچمداران آینده سامسونگ هستیم. از سوی دیگر اخیرا نخستین تصاویر هندزآن منتسب به گلکسی S24 اولترا در فضای آنلاین منتشر شده است.

بر اساس شایعات پیشین تصور می‌شد که سامسونگ گلکسی S24 اولترا همانند سایر دستگاه‌های این خانواده احتمالا از نمایشگری با طراحی کاملا تخت بهره خواهد برد. با این‌حال در صورت صحت اطلاعات جدیدی که از کره‌جنوبی مخابره شده است؛ انتظار می‌رود که این گوشی کماکان با یک انحنای جزئی در پنل نمایشگر به بازار عرضه شود.

شایعه جدیدی که در پلتفرم X منتشر شده است؛ ادعا می‌کند که نمایشگر گلکسی S24 اولترا از طراحی کاملا مسطح استفاده نخواهد کرد. به عبارت دیگر حاشیه اطراف نمایشگر گوشی کماکان از انحنای قابل توجه 0.3 تا 0.4 میلی‌متری برخوردار خواهد بود. این موضوع اگرچه به سختی قابل تشخیص است؛ اما کاربران هنگام حمل گوشی در دستان خود احتمالا عدم طراحی کاملا مسطح نمایشگر را حس خواهند کرد.

با توجه به اطلاعات فاش شده، اندازه حواشی بالایی و پایینی نمایشگر یکسان بوده و ضخامت آنها در مقایسه با گلکسی S23 اولترا نصف خواهد شد. چنین ادعایی در صورت صحت بدان معناست که حواشی مذکور در مقایسه با تمامی پرچمداران پیشین سامسونگ به میزان قابل ملاحظه‌ای باریک‌تر خواهند بود. با این‌حال گفته شده که ضخامت حواشی سمت چپ و راست نمایشگر با گلکسی S23 اولترا برابری می‌کند.

بی‌تردید برای تعیین میزان صحت وسقم این اطلاعات هیچ‌گونه راهکار خاصی وجود ندارد و برای روشن شدن موضوع بایستی تا زمان انتشار رندرهای واقعی گلکسی S24 اولترا در فضای آنلاین منتظر بمانیم. با توجه به نحوه عرضه محصولات سامسونگ، نخستین رندرهای رسمی بازاریابی احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور در فضای آنلاین منتشر خواهند شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ ضمن برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked طی روز 17 ژانویه 2024 (27 دی ماه) در منطقه سن‌خوزه ایالت کالیفرنیا از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S24 خود رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH