قابلیت‌های عکاسی شبانه ردمی K70 پرو کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد!

امروز برند ردمی در خصوص قابلیت‌های دوربین گوشی پرچمدار آینده خود با نام ردمی K70 پرو صحبت کرد. به گفته برند چینی، دوربین اصلی این گوشی هوشمند روی پنل پشتی آن از سنسور Light and Shadow Hunter 800 بهره‌برداری نموده و سیستم پیشرفته موسوم به بینایی جغد (owl vision) نیز عملکرد آن‌را تکمیل می‌کند.

این سیستم به‌طور رسمی، Night Owl Algorithm نامگذاری شده است. حالت مورد اشاره به منظور اصلاح نویز از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. همچنین استفاده ترکیبی از الگوریتم‌های نرم‌افزاری و اجزای سخت‌افزاری امکان دسترسی به قابلیت‌های بی‌سابقه عکس‌برداری در شب را فراهم می‌کند.

بعلاوه ردمی K70 پرو به منظور پردازش عکس‌های شبانه از هوش داخلی شیائومی بهره خواهد برد. این فرآیند احتمالا از طریق یک تراشه جانبی انجام خواهد شد. این گوشی احتمالا مجهز به یک الگوریتم اختصاصی پردازش تصاویر RAW خواهد بود.

سیستم Night Owl Algorithm در واقع مشخصه جدیدی محسوب نمی‌شود. این ویژگی طی سال 2021 در گوشی‌های هوشمند شیائومی 11 پرو و شیائومی 11 اولترا ظاهر شد؛ اما اکنون برای نخستین بار در یک گوشی با برند ردمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر اساس این توضیحات انتظار می‌رود که عملکرد عکاسی شبانه در ردمی K70 پرو پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH