آموزش تبدیل گوشی شیائومی به آیفون

آموزش تبدیل گوشی شیائومی به آیفون + معرفی 5 لانچر کاربردی

در این مطلب به سراغ موضوع آموزش تبدیل گوشی شیائومی به آیفون رفتیم و قصد داریم لانچرهای متعددی را معرفی کنیم، پس اگر مایلید ظاهر گوشی اندرویدی خود را به آیفون تغییر دهید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معمولا کاربران به دلایل مختلفی اندروید یا iOS را انتخاب می‌کنند. دستگاه‌های اندرویدی معمولا آزادی بیشتری به کاربران می‌دهند و محدودیت خاصی ندارند. در مقابل، آیفون قیمت بیشتری دارد و با محدودیت همراه است. در هر صورت، اگر یکی از کاربران اندروید هستید و دوست دارید ظاهر گوشی خود را به آیفون تغییر دهید، این مطلب مناسب شماست. این امر موجب می‌شود تا بدون صرف هزینه بالا، دستگاهی مانند آیفون داشته باشید.

لانچرهای iOS برای اندروید به کاربران این امکان را می‌دهند تا با گوشی خود تجربه‌های شبیه به آیفون داشته باشند. دستگاه‌های اندرویدی همیشه با گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی عرضه می‌شوند و لانچرها نیز در این دسته قرار دارند. برخی از آنها به کاربران کمک می‌کنند تا رابط کاربری مشابه آیفون را ایجاد کرده و تصویر زمینه، صفحه اصلی، آیکون‌های آیفون را به آن اضافه کنند.

پس به راحتی می‌توان رابط کاربری گوشی شیائومی را به آیفون تبدیل کرد. بنابراین ما در این مقاله چندتا از بهترین لانچرهای آیفون برای اندروید را ذکر می‌کنیم و به بررسی ویژگی‌های هر کدام خواهیم پرداخت. اگر در زمینه آموزش تبدیل گوشی شیائومی به آیفون سوالاتی دارید و برای دستگاه اندرویدی (شیائومی) خود به دنبال بهترین لانچرهای آیفون می‌گردید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

آموزش تبدیل گوشی شیائومی به آیفون

لانچر iLauncher – OS

لانچر iLauncher قادر است تم گوشی‌های اندرویدی را مشابه دستگاه‌های آیفون کرده و تجربه جدیدی را برای کاربران ارائه دهد. این لانچر فوق‌العاده سریع و روان است و به شما اجازه می‌دهد تا به طور کلی تجربه استفاده از دستگاه اندرویدی خود را ارتقا دهید. خوب است بدانید که این برنامه به گزینه‌های سفارشی سازی زیادی مجهز شده و می‌تواند با افکت‌های دقیق و ژست‌های حرکتی خوب تجربه استفاده از آیفون را شبیه سازی کند.

آموزش تبدیل گوشی شیائومی به آیفون

این لانچر iOS برای همه دستگاه‌های اندرویدی از نسخه 4.1 یا بالاتر در دسترس است و کاربران می‌توانند آن را به صورت رایگان دانلود کنند. البته نسخه پریمیوم نیز ویژگی‌های جذابی دارد. لینک دانلود لانچر iLauncher را در ادامه برایتان قرار دادیم:

لانچر Phone 14 Launcher

لانچر phone 14 Launcher یکی از بهترین لانچرهایی است که برای دستگاه‌های اندرویدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لانچر دقیقا با رابط کاربری و تصویر زمینه آیفون ارائه می‌شود. کاربران با این اپلیکیشن لانچر می‌توانند ظاهر آیفون خود را تغییر داده و اعلان‌ها، صفحه قفل و دیگر بخش‌های گوشی را مشابه آیفون کنند. حتی پس از نصب این برنامه متوجه می‌شوید که بریدگی دوربین سلفی گوشی آیفون نیز در این دستگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

آموزش تبدیل گوشی شیائومی به آیفون

این لانچر همچنین جستجوی Spotlight را برای یافتن برنامه‌ها و مخاطبین شبیه‌سازی می‌کند. پس اگر به دنبال یک لانچر خوب آیفون برای اندروید هستید، لانچر phone 14 Launche ممکن است انتخاب بسیار خوبی باشد. شما می‌توانید آن را از بخش پایین دانلود کنید:

لانچر Launcher iOS 13

برنامه Launcher iOS 13 نیز مانند سایر برنامه‌های بالا می‌تواند ظاهر گوشی‌های اندرویدی را تغییر داده و حس استفاده از iOS 13 را به گوشی‌های هوشمند اندرویدی بیاورد. اگر دستگاه‌تان به بریدگی دوربین سلفی مانند آیفون 11 مجهز شده، با نصب این لانچر می‌توانید به راحتی از تجربه مشابه آیفون لذت ببرید. این برنامه همان والپیپرها، آیکون‌ها و انیمیشن‌های آیفون را دارا بوده و به امکانات فراوانی مجهز می‌شود.

آموزش تبدیل گوشی شیائومی به آیفون

این برنامه همچنین از سایر ویژگی‌های iOS مانند کنترل سنتر، Assistive Touch و غیره که در iOS حضور دارند، برخوردار است و بسیار خوب کار می‌کند. شما می‌توانید از بخش پایین آن را دانلود کنید:

لانچر Launcher XPhone

برنامه Launcher xPhone هم مانند برنامه‌های بالا می‌تواند ظاهر گوشی را به دستگاه‌های آیفون شبیه کند. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که تنها با یک کلیک، ظاهر دستگاه هوشمند خود را به iOS تغییر دهید. پس از فعال کردن آن، به سراغ فعالسازی Smart Search، ویژگی Smart Group، والپیپر iOS، نماد و ژست‌های iOS در دستگاه خود بروید.

آموزش تبدیل گوشی شیائومی به آیفون

همانطوری که از نام این لانچر مشخص است، می‌توانید حتی شکل اعلان‌های خود را نیز تغییر دهید و به آیفون ایکس شبیه کنید. برنامه Launcher xPhone به هزاران تم مختلف مجهز شده و هر کدام می‌توانند عملکردهای دستگاه را تغییر دهند.

این برنامه دارای ویژگی‌های شخصی سازی زیادی است که به شما امکان می‌دهد برنامه را مطابق با نیازهای خود سفارشی‌سازی کنید. لینک دانلود لانچر Launcher XPhone در پایین قرار گرفته است:

برنامه iPhone X Launcher

لانچر iPhone X یکی دیگر از لانچرهای مبتنی بر iOS برای اندروید است که تجربه خوبی را رقم می‌زند. هدف این لانچر iOS این است که به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای مشابه آیفون داشته باشید و احساس کنید که یک گوشی آیفون را در دستان خود گرفته‌اید.

آموزش تبدیل گوشی شیائومی به آیفون

تم‌های متنوع سه‌بعدی، ویژگی‌های حرکتی، جلوه‌های ویژه و غیره همگی جزو مواردی هستند که در این لانچر حضور پیدا کرده‌اند. بنابراین اگر می‌خواهید سفارشی سازی بیشتری در دستگاه اندرویدی خود داشته باشید، حتما به سراغ این لانچر بروید. برای دانلود این برنامه از بخش پایین اقدام کنید:

آیا از رابط اندروید خسته شده‌اید و می‌خواهید رابط کاربری iOS را امتحان کنید؟ ما در این مطلب به سراغ لانچرهای متعددی رفتیم و به آموزش تبدیل گوشی شیائومی به آیفون پرداختیم. همچنین پنج لانچر کاربردی آیفون را نیز در این مقاله برای شما تدارک دیدیم و جزییات هر یک از آنها را باهم بررسی کردیم.

اگر یکی از کاربران اندروید هستید و دوست دارید ظاهر گوشی خود را به آیفون تغییر دهید، به مقاله مراجعه کنید و اگر از بخش‌های مختلف هر لانچر سوالاتی دارید، آنها را از کارشناسان سایت بپرسید. لانچرها به کاربران امکان می‌دهند تا ظاهر دستگاه اندرویدی خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی سازی کنند.

این برنامه‌ها گزینه‌های سفارشی سازی زیادی دارند و می‌توانند با افکت‌های دقیق و ژست‌های حرکتی خوب تجربه استفاده از آیفون را شبیه سازی کنند. با نصب هر لانچر می‌بینید که والپیپرها، آیکون‌ها و انیمیشن‌های آیفون در دستگاه شیائومی شما حضور یافته‌اند.

بسیاری از این برنامه‌ها به سایر ویژگی‌های iOS مانند کنترل سنتر، Assistive Touch و غیره که در iOS حضور دارند، برخوردار هستند و می‌توانند ظاهر آیفون خود را تغییر داده و اعلان‌ها، صفحه قفل و دیگر بخش‌های گوشی را مشابه آیفون کنند. نظر شما درباره استفاده از لانچرهای آیفون چیست؟ شما از کدام لانچر استفاده می‌کنید؟ فراموش نکنید که نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH