رونمایی از گوشی‌های جدید اوپو با ضمانت دیجی‌سرویس در ایران

قرار است بعد از سالها خلا حضور برندهای خارجی در ایران به صورت رسمی اولین برند خارجی تلفن همراه وارد کشور شود و به همت دی جی سرویس اولین کارخانه مجهز تلفن همراه را در ایران راه اندازی می شود.

مراسم رونمایی ازگوشی‌های اوپو (برند oppo ) با حضور مدیران شرکت دی جی سرویس، مدیران شرکت ( oppo) ، مدیران هلدینگ های حوزه فناوری، هنرمندان و اصحاب رسانه، سه شنبه 7 آذرماه در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم بنیانگذار و مدیرعامل دی جی سرویس با اعلام اینکه در آینده نزدیک یک کارخانه تولید گوشی بومی تأسیس خواهند کرد، گفت: دیجی سرویس قصد دارد با انتقال دانش از برند اوپو یک کارخانه تولید گوشی بومی به معنای واقعی در ایران راه‌اندازی کند.

مهدی رسایی بیان کرد: در سال‌های گذشته اوپو به‌دنبال گسترش برند خود در کشور ایران نبود اما در نهایت با پیگیری‌های متعدد در سال گذشته با مدیران ارشد این برند جلساتی برقرار ش که در این جلسات به نتیجه مثبتی رسیدیم.

وی افزود: از سه ماه پیش قرارداد ما با این برند بسته شده و قرار است اوپو به‌زودی وارد ایران شود. ما در آینده نزدیک می‌خواهیم که با کمک این اپراور اولین کارخانه مجهز تلفن همراه را در ایران داشته باشیم.

بر اساس این گزارش این برند در سال ۲۰۰۴ با دستگاه پخش موسیقی وارد بازار جهانی شد و در سال ۲۰۰۸ نیز به تولید گوشی‌های فیچر فون پرداخت و در نهایت در سال ۲۰۱۱ از سری گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کرد. سهم بازار برند اوپو در چین سهم بالایی است و ۱۷.۶ درصد بازار را در اختیار دارد که این آمار از گوشی‌های شیائومی هم بالاتر است. البته سهم جهانی برند اوپو در بین گوشی‌های اندرویدی سهم قابل توجهی است و این برند در بین جایگاه دوم و سوم در بازار جهانی حضور دارد و رقابت تنگاتنگی با شیائومی دارد. اوپو در انتهای سال ۲۰۲۳ قصد دارد تا وارد بازار ایران شود و هم‌اکنون نیز در کشورهای شرق آسیا و شمال آفریقا بیشترین فروش را دارد. به گفته مدیران دیجی‌سرویس گوشی‌های اوپو احتمالا تا آخر این ماه در بازار ایران با گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت عرضه خواهند شد.

اوپو نامبر وان چین

مدیر پروژه برند اوپو در این مراسم در خصوص نوع فعالیت دی جی سرویس با این برند در ایران گفت: فروش 35 میلیون دستگاه در سال 2023 قرار است که تاپ لول برندهای تلفن همراه در چین باشد. به دلیل تعدد و نوع رقابت تنگاتنگ برندهای تلفن همراه دز چین بازار پر چالشی است اما در حال حاضر با توجه به میانگین فروش عددی این کالاها اوپو نامبر وان چین است.

خانم محمدی افزود: با توجه به سهم اوپو در بازار جهانی اگر اپل را اولین برند در نظر بگیریم اوپو رده چهارم جهانی فروش قرار دارد و اگر بدون اپل و در رده اندرویدی ها در نظر بگیریم اوپو در چالش کوچکی با شیائومی در رده دوم و سوم در حرکت است و تارگت این را دارد که در سال 2023 با فروش 105 میلیون دستگاه رده دوم را از آن خود کند.

و اما با توجه به شرایط استراتژیک ایران در خاورمیانه اوپو تصمیم دارد در انتهای سال 2023 توسط دی جی سرویس به مجموعه فروش گوشی های خود اضافه کند. نا گفته نماند اوپو در کشورهای شرق آسیا و شما آفریقا بالاترین رده فروش را دارد در ایران با توجه به نوع شبکه فروش دی جی سرویس و خدمات پس از فروش جامع مجموعه، برند اوپو دی جی سرویس را به عنوان نماینده برتر فروش خود در کشور انتخاب کرده است و ما به صورت رسمی در ماههای آخر سال در خدمت این برند هستیم.

بر اساس این گزارش در این مراسم از گوشی‌هایی که قرار است از برند اوپو وارد کشور شوند نیز رونمایی شد. مدل‌های Oppo a38 و a58 و a78 و Reno Ten و Find N3 و Find N3 Flip تا پایان سال توسط دیجی سرویس در ایران عرضه خواهند شد.

در پایان مراسم 10 گوشی برند اوپو به صورت قرعه کشی به 10 نفر از شرکت کنندگان با حضور محمدرضا گلزار سفیر دی جی سرویس در مراسم اهدا شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH