سی پی رایگان کالاف دیوتی

بهترین راه‌های دریافت سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل

اگر از طرفداران بازی موبایل کالاف دیوتی هستید، در این مقاله به معرفی بهترین راه‌های به دست آوردن سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل می‌پردازیم.

کالاف دیوتی موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل اندروید و iOS است که میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان دارد. این بازی تاکنون بیش از 100 میلیون بار در گوگل‌پلی دانلود شده که خود نشان از محبوبیت آن است.

بازی کالاف دیوتی موبایل به دلیل قابلیت مبارزه بتل رویال جذاب آن شناخته می‌شود ولی قابلیت‌ها و بخش‌ها بسیار متنوعی دارد که هرکدام از آن‌ها باعث جذابیت این بازی شده‌اند.

یکی از قابلیت‌های جالب و پرطرفدار این بازی، سیستم مالی و ارز درون آن است. اگر از بازیکنان حرفه‌ای کالاف دیوتی هستید که قطلا با CP آشنایی دارید، اگر هم از بازیکنان تازه‌کار هستید هم احتمالا تاکنون بارها اسم سی پی را شنیده‌اید.

همچنین بارها دیده‌اید که کالاف‌بازها دنبال سی پی رایگان کالاف دیوتی هستند یا می‌‌خواهند به روش‌های مختلف CP رایگان کالاف دیوتی به دست بیاورند. پیش از شروع بد نیست برای حرفه‌ای شدن در بازی مقاله بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل را نیز بخوانید.

اما CP کالاف دیوتی چیست و چه کاربردی دارد؟ چرا همه بازیکنان به دنبال CP رایگان کالاف دیوتی هستند؟

سی پی کالاف دیوتی چیست؟

سی پی یا CP کالاف دیوتی در واقع پول درون این بازی است. همانطور که گفتیم این بازی قابلیت‌های بسیاری دارد که برخی از آن‌ها را باید خریداری کنید. این خریدبا CP انجام می‌شود و شما با دادن مقداری سی پی می‌توانید آن قابلیت یا آیتم را بخرید.

سی پی مخفف COD Point است، خود COD هم مخفف Call Of Duty است، پس COD Point می‌شود امتیاز کالاف دیوتی که به آن CP می‌گویند.

در ابتدای بازی و طول آن مقداری CP رایگان به شما داده می‌شود ولی این مقدار آنقدری نیست که با آن بتوانید آیتم‌های جذاب خریداری کنید، برای همین اکثر گیمرهایی که کالاف دیوتی بازی می‌کنند به دنبال سی پی رایگان کالاف دیوتی هستند.

خود اکتیویژن سی پی بازی کالاف دیوتی را اینگونه معرفی می‌کند: “امتیاز کالاف دیوتی یک ارز اختیاری است که می‌توانید با پول واقعی در کالاف دیوتی موبایل خریداری کنید و برای خرید اقلام مختلف از جمله کارت‌های تجربه سلاح که برای ارتقاء سطح سلاح‌های خود در فروشگاه استفاده می‌شود. برای خرید امتیاز COD، به فروشگاه بروید و روی نماد CP ضربه بزنید.”

راه‌های به دست آوردن CP کالاف دیوتی موبایل

همانطور که در تعریف بالا دیدید، اکتیویژن اعلام کرده که برای به دست آوردن سی پی می‌توانید به فروشگاه بازی کالاف دیوتی موبایل مراجعه کرده و سی پی بخرید. در واقع باید یک کارت بانکی یا اعتباری معبر بین‌المللی داشته باشید تا بتوانید با هزینه چند دلاری، مقداری سی پی بخرید، این روش برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها موجود ممکن نیست.

روش دوم آن است که از سایت‌ها یا پلتفرم‌ها واسط سی پی خریداری کنید. بسیاری از سایت‌های ایرانی به شکل واسط از شما پول دریافت کرده و با دریافت اطلاعات اکانت شما، CP به حساب شما می‌ریزند. البته این سایت‌ها هزینه‌ای هم به عنوان کارمزد می‌گیرند که طبیعتا هزینه نهایی برای کاربر ایرانی بیشتر از مقدار واقعی خواهد شد.

سی پی رایگان کالاف دیوتی

روش سوم که در اصل بهترین و راحت‌ترین راه است، گرفتن CP رایگان درون خود بازی کالاف دیوتی موبایل است. شما با انجام مامورت‌ها و چالش‌های روزانه در بازی و انجام برخی فعالیت‌ها می‌توانید مقداری سی پی رایگان دریافت کنید. ولی مشکل آن است که کالاف دیوتی مقدار کمی سی پی رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

سی پی رایگان درون خود بازی کالاف دیوتی موبایل آنقدر زیاد نیست که بتوان با آن اقلام و اسکین‌های خفن و جذاب خریداری کرد. درواقع شرکت سازنده به دنبال آن است تا شما برای خرید سی پی هزینه پرداخت کنید زیرا این کار یکی از راه‌های اصلی درآمدزایی این بازی رایگان است.

اما راه چهارمی هم هست! با روش‌ها و ترفندهایی می‌توان سی پی رایگان کالاف دیوتی دریافت کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اینجا بد نیست بگویم که راه‌های اجرا کردن کالاف دیوتی موبایل روی کامپیوتر را هم می‌توانید در آی‌تی‌رسان بخوانید.

سی پی کالاف دیوتی به درد چه افرادی می‌خورد؟

اما پیش از آن که به اصل مطلب بپردازیم باید یک نکته را شفاف‌سازی کنیم. سی پی برای همه بازیکنان کالاف دیوتی کاربرد ندارد. اگر شما یک کاربر عادی هستید و گاهی اوقات به صورت تفننی کالاف دیوتی بازی می‌کنید طبیعتا آنقدری درگیر بازی نیستید که بخواهید برای گرفتن سی پی خود را به دردسر بیندازید.

سی پی بازی کالاف دیوتی برای گیمرهای حرفه‌ای این بازی است که در بخش‌های رقابتی مختلف نیاز به سلاح‌های قوی و آپدیت شده دارند. همچنین افرادی که خیلی کالاف بازی می‌کنند شاید دوست داشته باشند از آیتم‌هایی مانند اسکین یا حتی دنس خاصی در این بازی بهره ببرند. به این ترتیب CP برای این افراد پیشنهاد می‌شود.

سی پی رایگان کالاف دیوتی

درواقع خرید CP برای انجام بازی‌های تیمی و بتل رویال کالاف دیوتی واجب و ضروری نیست و برای این که از بازی کالاف دیوتی لذت ببرید نیازی به سی پی ندارید.

اما اگر از کالاف‌بازهای حرفه‌ای هستید یا زمان زیادی برای انجام این بازی می‌گذارید و دوست دارید به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید، آیتم‌هایی که می‌توانید با سی پی خریداری کنید، در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

دریافت سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل

اما می‌رسیم به اصل مطلب، چگونه دربازی کالاف دیوتی CP رایگاه دریافت کنیم؟ این بخش را باید به دو قسمت تقسیم کنیم. ابتدا راه‌های عمومی دریافت سی پی رایگان که هم در بازی و هم بیرون بازی کالاف دیوتی ممکن است. قسمت دوم هم یکسری راه‌کارهای عملی جزئی‌تر به آن‌ها می‌پردازیم و شما را به تعداد زیادی سی پی رایگان درون بازی کالاف دیوتی می‌رساند.

پس در ادامه به یکسری راه‌کارهای عمومی و متداول برای گرفتن سی پی رایگان کالاف دیوتی خواهیم پرداخت و در ادامه راهکارهای عملی‌تر و تخصصی‌تر برای اینکار را معرفی می‌کنیم.

راهکارهای عمومی دریافت CP رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی کنید و برنده شوید!

اولین کار بازی کردن است. در مسابقات مختلف کالاف دیوتی موبایل شرکت کنید و برنده شوید. به ازای هر پیروزی مقداری سی پی به شما هدیه داده می‌شود. طبیعتا این مقدار در طولانی مدت به مقدار قابل توجهی می‌رسد.

همانطور که در بخش ابتدایی گفتیم، CP رایگان درون بازی آنقدر زیاد نیست ولی اگر به طول مداوم بازی کنید و برنده شوید، می‌توانید تا روزی 100 سی پی نیز دریافت کنید. البته توجه داشته باشید، با پیروزی در بازی‌های مناسبتی در سیزن‌های جدید کالاف دیوتی یا بخش‌های جدید بازی معمولا سی پی بیشتری به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

چالش‌ها را رد کنید

اگر دقت کرده باشید، بازی کالاف دیوتی دارای یک سری چالش است که با رد کردن آن‌‌ها هم CP و هم XP دریافت می‌کنید. همانطور که می‌دانید XP به معنای تجربه شما در بازی است و هرچه XP بیشتری داشته باشید، سطح و لول شما بالاتر می‌رود. همچنین خود افزایش لول شما در بازی هم شامل دریافت سی پی رایگان می‌شود.

چالش‌ها متفاوت هستند، گاهی کشتن تعدادی دشمن یا بردن تعدادی بازی مشخص می‌تواند چالش باشد و با رد کردن آن‌ها به شما سی پی رایگان داده می‌شود.

اکانت خود را به دیگر پلتفرم‌ها متصل کنید

احتمالا دیدید که در برنامه‌ها یا بازی‌های مختلف، سازنده پیام می‌دهد که با امتیاز دادن، یا پیشنهاد دادن بازی به دیگران، امتیاز دریافت کنید. این بخش وضعیتی مشابه با مثالی که زدیم دارد. اکتیویژن برای توسعه پلتفرم‌‌هایی که کالاف دیوتی موبایل بر روی آن انجام می‌شود، به ازای لینک کردن اکانت خود به دیگر پلتفرم‌ها CP رایگان می‌دهد.

منظور از دیگر پلتفرم‌‌ها پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و استیم هستند. اگر اکانت خود را به این پلتفرم‌ها وصل کنید، مقداری سی پی رایگان کالاف دیوتی دریافت می‌کنید.

گیمرهای کالاف دیوتی موبایل را پیدا کنید

افراد زیای در سراسر دنیا بازی‌ کالاف دیوتی موبایل بازی می‌کنند و عده زیادی از این افراد مشهور هستند و به عنوان گیمر حرفه‌ای کالاف دیوتی موبایل شناخته می‌شوند. این افراد در طول استریم یا در صفحه اینستاگرام و یوتیوب خود به صورت متناوب سی پی رایگان به دنبال کننده‌هایشان اهدا می‌کنند.

شما با دنبال کردن این افراد هم می‌توانید با بخش‌های جدید این بازی آشنا شوید و هم تکنیک‌های حرفه‌ای بازی کالاف دیوتی موبایل را یاد بگیرید. در عین حال اگر شانس با شما یار باشد، از CP رایگان هم بی بهره نخواهید ماند.

اولین نکته برای دریافت رایگان CP در COD Mobile این است که در این جایزه شرکت کنید. صفحات اینستاگرام و کانال های یوتیوب زیادی وجود دارند که هدایای روزانه را در پلتفرم های خود ارائه می دهند.

سی پی رایگان کالاف دیوتی

این افراد در کانال‌های خود چالش‌های روزانه‌ای را برگزار می‌کنند و به دنبال کننده‌های خود سی پی رایگان کالاف دیوتی می‌دهند. هنگام برگزاری استریم در توییچ‌ هم جوایزی مانند سی پی رایگان اهدا می‌شود که می‌توانید از این جوایز بهره‌مند شوید.

دنبال کردن این افراد برای کسانی که می‌خواهند کالاف‌باز حرفه‌ای باشند ضروری است، زیرا در استریم یا پیج این افراد نکات و تکنیک‌های زیادی برای بهبود بازی کالاف دیوتی گفته می‌شود که دانستن آن برای گیمرهای حرفه‌ای واجب است.

ضمن این که همانطور که گفتیم اخبار جدید، قوانین جدید، بازی‌های جدید، آپشن‌های سیزن جدید و تمامی اخبار و حواشی مربوط به بازی کالاف دیوتی موبایل هم در این پیچ‌ها گفته و بررسی می‌شود.

راهکارهای عملی برای دریافت CP رایگان کالاف دیوتی موبایل

همانطور که گفتیم راهکارهای عملی‌تر و دقیق‌تری هم برای دریافت سی پی راگان کالاف دیوتی موبایل هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

خرید بتل پس پریمیوم

همانطور که می‌دانید بتل پس یک سیستم تشویقی یا پاداش درون بازی است که در شرایط متفاوت به کاربران آیتم یا سی پی هدیه می‌دهد. اما برخی از جوایز رده بالاتری دارند و برای دریافت آن‌ها باید بتل پس پریمیوم خریداری کنید. این کار برای شما هزینه دارد ولی مانند یک سرمایه‌گذاری است. شما با خرید بتل پس پریمیوم می‌توانید تعداد بالایی CP جایزه بگیرید و به نوعی هزینه خود را برگردانید.

سی پی رایگان کالاف دیوتی

البته طبیعتا زمانی که بتل پس پریمیوم را خریداری کردید باید به خوبی در مسابقات و چالش‌های روزانه شرکت کنید و آن‌ها را پست‌سر گذارید تا از جوایز مختلف از جمله سی پی ها بهره‌مند شوید. اگر هنوز بازی شما آنقدر خوب نشده که از پس چالش‌ها و مراحل بتل پس بر بیایید بهتر است سمت این بخش نروید.

استفاده از برنامه گوگل Opinion Rewards

برنامه گوگل Opinion Rewards یک برنامه ساده و جذاب با پلتفرمی تشویقی است که به شما پاداش می‌دهد. در این برنامه به طور روزانه چند سوال کوتاه متنوع پرسیده می‌شود و شما با جواب دادن به این سوالات اعتبار خرید از گوگل‌پلی را دریافت می‌کنید. سوال‌ها معمولا در حوزه‌های نرم‌افزاری مانند رابط کاربری، لوگو یا تجربه کاربری است و از شما در خصوص برنامه‌های مختلف پرسیده می‌شود.

گوگل از این اطلاعات برای بهبود خدمات خود استفاده می‌کند ولی در ازای وقتی که شما به پاسخ دادن به این سوالات ساده می‌گذارید به سما اعتبار می‌دهد. اعتبار گوگل‌پلی را می‌توانید برای خرید برنامه یا کتاب یا هر آیتم فروشی در فروشگاه گوگل‌پلی خرج کنید که البته یکی از این آیتم‌های خرید‌های درون برنامه‌ای است.

شما با اعتبار گوگل‌پلی خود می‌توانید در بازی کالاف دیوتی موبایل خرید درون برنامه‌ای داشته باشید و سی پی خریداری کنید. به این ترتیب روش‌های دریافت اعتبار رایگان گوگل‌پلی نیز می‌تواند در نهایت به خرید سی پی رایگان در کالاف دیوتی موبایل ختم شود.

سی پی رایگان کالاف دیوتی

برنامه گوگل Opinion Rewards طرفداران زیادی دارد و نظرات در مورد این برنامه مثبت است، این برنامه معتبر توسط گوگل پشتیبانی می‌شود و با دیگر برنامه‌های این سبکی که معمولا در ازای سوالات بسیار زیاد، اعتبار کمی می‌دهد تفاوت دارد.

نکته قابل توجه آن است که گوگل‌پلی فعلا در ایران فیلتر است و باید با VPN به این مارکت متصل شوید، بهتر است اکانتی جدید بسازید و لوکیشن خود را آمریکا درج کنید تا از مشکلات احتمالی در آینده پیشگیری کنید.

دیگر برنامه‌های پاداشی

برنامه‌هایی مانند گوگل Opinion Rewards به اصطلاح GTP یا پاداشی نام دارند. در این برنامه‌ها در ازای دیدن تبلیغ، یا شرکت در نظرسنجی‌ها مقداری اعبار به شما داده می‌شود که می‌توانید در همان برنامه‌ها این اعتبار را به کارت هدیه یا گیفت گوگل‌پلی یا گیفت خود کالاف دیوتی موبایل تبدیل کنید.

سی پی رایگان کالاف دیوتی

از برنامه‌های Grab points و Prize Rebel می‌توان از برنامه‌های معتبر و مفید در اینزمینه نام برد. در این برنامه‌های با انجام کارهای مشخص، اعتبار دریافت می‌کنید و می‌توانید این اعتبار را به کارت هدیه کالاف دیوتی موبایل برای خرید سی پی یا گوگل‌پلی برای خرید درون برنامه‌ای بازی کالاف دیوتی موبایل تبدیل کنید.

هک یا ربات سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل واقعی است؟

بگزارید با یک جمله خیالتان را راحت کنم، خیر! چیزی به عوان هک CP یا ربات سی پی رایگان وجود ندارد. این که بک کد بزنید یا از یک ربات استفاه کنید و هزاران سی پی به اکانت شما منتقل شود تفکری تمسخرآمیز است. البته این روزها بسیاری با هدف تبلیغات هک یا ربات رایگان سی پی کالاف دیوتی را در صفحه یا کانال خود تبلیغ می‌کنند ولی واقعا چنین چیزی وجود خارجی ندارد و بهتر است فریب این مدل تبلیغات را نخورید.

سی پی رایگان کالاف دیوتی

بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی مشهور جهانی است که به همین راحتی نمی‌توان آن را هک کرد یا با یک ربات سی پی رایگان به همه داد، بنابراین بهتر است به سراغ این گونه راهکارها نباشید.

پاسخ به سوالات متداول در مورد سی پی کالاف دیوتی موبایل

کد تقلب سی پی رایگان قابل اطمینان است؟ خیر! کد‌های رایگان خطرناک هستند و می‌توانند موجب بسته شدن اکانت شما شوند. بنابراین ارزش ندارند تا برای وعده به دست آوردن چند CP رایگان، اکانت خود را از دست دهید. این کد‌ها نیز جنبه تبلیغاتی دارند و واقعی نیستند.

بهترین و ساده‌ترین راه به دست آوردن CP کالاف دیوتی چیست؟ طبیعتا بهرتین راه خرید سی پی است ولی این کار هزینه دارد و برای همه قابلی انجام نیست.

بهترین و ساده‌ترین راه به دست آوردن سی پی رایگان کالاف دیوتی چیست؟ برای دریافت سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل راه‌های متنوعی وجود دارد ولی همگی مقدار کمی سی پی رایگان می‌دهند و برای استفاده از آنها باید صبر داشته باشید. ولی بهترین راه رایگان استفاده از برنامه گوگل Opinion Rewards است.

 

2 در مورد “بهترین راه‌های دریافت سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH