سامسونگ گلکسی S24 تنها با رم 8 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد!

یک افشاگر چینی با شناسه Ice Universe که همواره اطلاعات موثق فراوانی را در رابطه با گوشی‌های هوشمند مختلف فاش نموده و به‌طور مرتب با منابع اطلاعاتی در واحد تحقیق و توسعه شرکت سامسونگ ارتباط دارد؛ نخستین جزئیات در خصوص ظرفیت رم گوشی‌های سری گلکسی S24 را فاش نموده است.

این افشاگر حامل یک خبر بد برای طرفداران سامسونگ بوده و مدعی شده که مدل معمولی گلکسی S24 تنها با حافظه رم 8 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه وی تصریح کرد که گوشی‌های سامسونگ گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا در مدل‌هایی با 8 یا 12 گیگابایت رم در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

در این میان به عرضه مدلی با رم 16 گیگابایتی حتی برای دستگاه برتر گلکسی S24 اولترا نیز هیچ اشاره‌ای نشده است. به گفته یک افشاگر با نام Tarun Vats، گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ طی روز 17 ژانویه 2024 (27 دی ماه) در منطقه سن‌خوزه ایالات کالیفرنیا معرفی خواهند شد.

دریافت پیش‌سفارش برای این گوشی‌ها از همان روز معرفی آنها آغاز شده و تحویل سفارش‌ها نیز در حد فاصل روزهای 26 تا 30 ژانویه (6 الی 10 بهمن ماه) کلید خواهد خورد. فروش فراگیر سری گلکسی S24 نیز از روز 10 بهمن ماه آغاز خواهد شد.

بایستی یادآور شد که Ice Universe در گذشته برای نخستین بار پیرامون طراحی جدید گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، طراحی ناچدار آیفون X، طراحی جدید آیفون 14 با حفره داینامیک آیلند و سنسورهای تصویربرداری 200 مگاپیکسلی مختلف به‌طور دقیق صحبت کرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH