زمان عرضه سیستم‌عامل ویندوز 12 مایکروسافت اعلام شد

بر اساس گزارش موسسه Commercial Times، سیستم‌عامل ویندوز 12 در ماه ژوئن 2024 منتشر خواهد شد. عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل مایکروسافت در این تاریخ کاملا محتمل به‌نظر می‌رسد؛ چرا که پیش از این دوره به دلیل بازگشت دانش‌آموزان و دانشجویان به مدارس و دانشگاه‌ها و بازگشت بسیاری از کارمندان از تعطیلات شاهد افزایش چشمگیر میزان تقاضا خواهیم بود.

از سوی دیگر ویندوز 11 نیز در اواخر ماه ژوئن معرفی شد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که در گذشته نیز بارها خبرهایی درباره عرضه ویندوز 12 طی سال میلادی آینده منتشر شده است. از طرفی حتی شرکت اینتل نیز این موضوع را به‌صورت غیرمستقیم تائید نموده است.

یکپارچگی عمیق با سیستم‌های هوش مصنوعی، ویژگی اصلی نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز به‌شمار می‌رود. البته هنوز مشخص نیست که این ویژگی به چه شکل پیاده‌سازی خواهد شد؛ چرا که در حال حاضر شرکت مایکروسافت فرآیند اضافه نمودن هوش مصنوعی به ویندوز 11 یا حتی ویندوز 10 را با جدیت دنبال می‌کند.

نهایتا با عرضه سیستم‌عامل ویندوز 12، واحد شتاب‌دهنده سخت‌افزاری برای هوش مصنوعی در پردازنده‌های مدرن نظیر سری Meteor Lake اینتل و خانواده رایزن 7000 شرکت AMD احتمالا به نحوی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH