گوشی پوکو X6 با تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری پوکو X6 شامل حداقل 2 گوشی مختلف با اسامی پوکو X6 و پوکو X6 پرو به‌زودی عرضه خواهد شد. این گوشی‌ها پیش‌تر در چند وبسایت صدور گواهینامه‌های مختلف رویت شده‌اند؛ پدیده‌ای که از عرضه قریب‌الوقوع آنها حکایت دارد.

اکنون گوشی پوکو X6 در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. فهرست گیک‌بنچ، برخی مشخصات کلیدی این محصول را فاش می‌کند.

فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که پوکو X6 در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 1013 و 2865 را کسب کرده است. همچنین فهرست مذکور تائید می‌کند که این گوشی هوشمند از یک پردازنده 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.40 گیگاهرتزی استفاده می‌کند.

تراشه مورد اشاره به احتمال فراوان از نوع اسنپدراگون 7s نسل 2 است. این تراشه در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو TM 710 فعالیت می‌کند. بعلاوه پوکو X6 سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا نموده و مجهز به رم 12 گیگابایتی است.

موضوع جالب توجه اینکه پوکو X6 همانند ردمی نوت 13 پرو از اسم رمز Garnet استفاده می‌کند. این پدیده احتمالا نشان می‌دهد که پوکو X6 مدل ری‌برند شده گوشی چینی ردمی نوت 13 پرو به‌شمار خواهد رفت.

فهرست مربوط به گوشی پوکو X6 در پایگاه داده گیک‌بنچ

در صورت صحت این فرضیه، پوکو X6 مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رزولوشن 1.5K (معادل 1220×2712 پیکسل) و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. پوکو X6 احتمالا مجهز به سیستم دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی خود خواهد بود. این سامانه از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. از سوی دیگر دوربین جلویی گوشی نیز از یک حسگر 16 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

با این‌حال شایعات نشان می‌دهند که مدل جهانی به‌جای سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی احتمالا از یک حسگر 64 مگاپیکسلی بهره‌برداری خواهد کرد. همچنین پوکو X6 احتمالا انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تامین خواهد کرد.

شیائومی هنوز مشخصات دقیق و زمان عرضه سری پوکو X6 را اعلام نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد انتشاز جزئیات بیش‌تری در این رابطه باشیم.

ردمی نوت 13 پرو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH