آیفون 6 معرفی شد! بزرگتر و سریعتر همراه با نسل جدید رتینا

بالاخره پس از 1 سال انتظار و درست 365 روز بعد از معرفی آیفون 5s، این کمپانی یک ساعت پیش از محصول جدیدش یعنی آیفون 6 رونمایی کرد. ­از هر زاویه‌ای به موضوع نگاه کنیم، اپل با معرفی هر محصولش می‌تواند بازار را تکان داده و تغییرات شگرفی را بوجود آورد.

علی ایحال، آیفون 6 می‌تواند فصل جدیدی در تولیدات شرکت اپل محسوب شود و درتولید اسمارت فون راه جدیدی را برای این کمپانی عظیم باز کند. این بار آیفون با تغییرات عظیمی به دیدار کاربرانش آمده است. از تغییرات گسترده سخت افزاری گرفته تا نرم افزاری، سیستم عامل و … با اینکه در ظاهر کلی این محصول تغییری ایجاد نشده است، اما صفحه نمایش بزرگ‌تر و نسل جدید سیستم عامل iOS می‌تواند جذابیت‌های زیادی را به همراه داشته باشد.

همانطور که شایعات نشان می‌داد، آی‌فون 6 در دو نسخه عرضه شده است. ابتدا به نسخه 4.7 اینچی آن می پردازیم.

این محصول با صفحه نمایشی 4.7 اینچی و رزولوشن 750 در 1334 پیکسل عرضه شده است و چگالی پیکسلی آن 326ppi است، چیزی در حد آیفون 5s.

اما پردازنده این غول، نسخه 64 بیتی A8 است. به گفته اپل، این چیپست از لحاظ سرعت 25 درصد سریعتر بوده و رابط گرافیکی آن 50 درصد قدرتمندتر است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، این نسخه نسبت به اولین ورژن آیفون که در سال 2007 عرضه شد، حدود 84 بار قدرتمندتر است. این چیپست از لحاظ فیزیکی نیز 13 درصد از نسخه A7 کوچک‌تر شده است.

با اخبار تکمیلی آی تی رسان همراه باشید …

The-iPhone-6

16 در مورد “آیفون 6 معرفی شد! بزرگتر و سریعتر همراه با نسل جدید رتینا”

  1. با سلام کسایی که طرفدار سامسونگ یا اپل هستید طرفدار هر کدوم دوست داریم للسید ولی به هم دیگر احترام بگذارید من خودم طرفدار اپل و دمش گرم خیلی گوشیه عالی داده بیرون و همه باید برای این دو کمپانی بزرگ ارزش قائل بشویم چون هر دو تلاششان رو میکنندتا بهترین گوشی را تولید کنند دست هر دوشون هم درد نکنه ان شا الله موفق باشن

  2. به نظر من کمی شبیه honor 6 به نظر میاد (ظاهر)
    از نظر سخت افزاری هم محصولات زیادی هستن که قابل رقابت با این مدلن، فقط کیفیت ساختش احتمالا بالاست که ارزش پولی که پرداخت می کنی رو نداره
    در کل انتظارات بیشتری از اپل می رفت

    1. من خودم سامسونگ نوت 3 دارم به شخصه با این اوصاف این بهترین گزینه من هست اگه قیمتش بالا نباشه معرکه هست دوربینش 240 فریم بر ثانیه ثبت میکنه شوخی نیست! طراحیشم که محشره قیمتش چنده ؟ نوت خودمو بفروشم اینو بگیرم یا اونم نگه دارم؟ به نظرم نوتم ارزش نگه داشتن نداره آیفون بهتره مثل طلاست .

  3. شما خیلی قضاوت بدی کردی دوست عزیز!
    کجای اپل شبیه به سامسونگه؟؟
    سامسونگ میاد رو گوشیاش رم 3 میزاره ولی بازم هنگه خخخ (اون به خاطر اندروید)ولی اپل با همین رم 1 تا حالا شده مثل گوشیه اندرویدی هنگ کنه؟؟؟؟از نظر من هیچکدوم از گوشیای سامسونگ روونیه Iphone 4s هم ندارن حتی!
    از نظر من صفحه ی اپل خیلی بهتر از سامسونگم هست!
    QHD چیزی نیست جز مصرف باطری،اپل پیکسل ها رو اونقدر کوچیک کرده که با چشم نشه دید دیگه چه فرقی میکنه فول اچ دی با شه نه! مگر اینکه شما بخوای با میکروسکوپ با گوشی کار کنی!! :دی :))
    شما که این نظرو میدی تا حالا آیفون دستت نگرفتی!
    و من الله توفیق.

      1. مهندس
        شما شاید از گوشی سر در میاری ولی جسارتا احتمالا از ریاضی سر در نمیاری
        اگه پیکسل کوچیک بشه خوب باید تعداد بیشتری در یک اینچ قرار بگیره که مقاله گفته فقط 326 پیکس در اینچ داره، مگه این که اپل سایز “یک اینچ مربع” رو هم کوچیک کرده باشه که بعیده!

    1. ژیان هم چپ نمی کرد، چون انقد سرعت نداشت که بتونه چپ کنه،
      اندروید و رم 3 یه مزایایی داره که هر از گاهی هنگ کردن در حالی که کلی برنامه رو ران کردی خیلی به چشم نمیاد
      من که گوشی اندرویدی دارم تا حالا یه بار هنگ کرده چون میدونم چطور باهاش کار کنم
      ولی یکی از دوستانم که آیفون داره، گوشیش روشنه ولی صفحه نمایشش سیاهه
      مزیت آیفون فقط و فقط کیفیت ساختشه که اصلا به گرونیش نمی ارزه

  4. اپل رو دارن نابود میکنن این دیگه چیه؟
    این اپل اون اپلی نیست که استیوجابز داشت اداره می کرد
    فقط صفحه نمایش بزرگتر و سخت افزار بروز 😐

  5. واقعا خیلی مسخرست
    همش تقلید تقلید و تقلید تا کی اپل میخواد رو سامسونگ اسکی بره!!!ولی بدتر از اون،اینه که هنوز هم بهد از 5//6 سال رم این گوشی هنوز 1 هست!!!!
    سامسونگ اینهمه داره تلاش میکنه که مشتریاشو راضی نگه داره و امکانات جدید به محصولاتش اضافه کنه اونوقت اپل هنوز یه صفحه نمایش فول اچ دی{qhd رو پیشکش}بزنه!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH