اپل از ساعت هوشمند خود با نام Apple Watch پرده برداری کرد!

apple-iwatch

سرانجام و پس از گمانه زنی‌های نسبتا طولانی که درباره ساعت اپل انجام می‌شد، این کمپانی دقایقی پیش از ساعت خود با نام Apple Watch رونمایی کرد. محصولی که نه نام iWatch دارد و نه از نمایشگر گرد بهره می‌گیرد. ظاهرا این ساعت در سایه آی‌فون 6 قرار گرفته و محتوای چندانی از آن به بیرون درز نکرده بود!

apple watch 2

این ساعت با جنس‌های بدنه متفاوتی عرضه می‌شود، از طلای 18 عیار برای اعیان گرفته تا بدنه‌های آلومینیومی و استیل برای افراد عادی! (شاید ما عادی هم نباشیم!) مدل آلومینیومی آن Watch Sport نامیده می‌شود و نسخه طلایی تحت عنوان Watch Edition.

تمام ساعت‌ها دارای بندهای قابل تعویض بوده، بدنه پشتی آن‌ها از جنس سرامیک و شیشه‌ای از جنس سفایر دارند. نمایشگر آن همیشه فعال نیست و با بالا آوردن مچ دست، اکتیو می‌شود. همچنین می‌توانید همچون مدل‌های اندرویدی، بین برنامه‌ها با تاچ کردن حرکت کنید و حتی از حالت مالتی تاچ نیز پشتیبانی می‌شود.

برنامه سیری اپل نیز با ساعت هماهنگ بوده و فرامین شما را به خوبی منتقل می‌کند. اما این ساعت توانایی تایپ کردن ندارد و از دستورات پیش فرض که از شما می‌پرسد، فرامین را انجام می‌دهد.

ساعت اپل توانایی تشخیص ضربان قلب را نیز دارد (همچون گوشی‌های سامسونگ!) و البته ارتباط با GPS بایستی از طریق گوشی فراهم شود. Apple Watch را می‌توان از طریق آداپتور وایرلسی با نام Magsfa شارژ کرد و با برنامه Apple Pay نیز به خوبی کار می‌کند.

apple watch 1

این ساعت که دارای دو کلید فیزیکی در سمت راستش است، با آی‌فون‌های نسخه 5 به بالا کار می‌کند و قیمت آن با رقم نسبتا بالا (شاید هم نجومی!) 349 دلار آغاز می‌شود که عرضه آن به ابتدای سال 2015 میلادی موکول شده است.

 

DSC_5121 DSC_5129 DSC_5072

2 در مورد “اپل از ساعت هوشمند خود با نام Apple Watch پرده برداری کرد!”

  1. ایوووووووول به اپل عجب چیزی زده ! ناکس ! بقیه برن پشتش بووووووووق بزنن فقط اپل واچ هیچ کدومشون به گرد پاشم نمیرسن اینجا نگفتن یه امکاناتی داره … جون میده ببری سر امتحان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH