نمونه تصاویر ثبت شده توسط آیفون 6 را مشاهده کنید!

پس از ماه‌ها انتظار، ساعاتی پیش اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرد. تمرکز دوستداران گجت در این مراسم بر روی آیفون 6 بود اما اپل از ساعت هوشمند خود نیز پرده برداشت.

Apple-iPhone-6-camera

آیفون 6 در دو نسخه 4.7 اینچی و 5.5 اینچی که آیفون 6 پلاس نام دارد معرفی شد؛ در هر دوی آن‌ها دوربین بسیار بهبود یافته است و اپل همچنان بر روی این دستگاه‌ها از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده کرده، اما سنسور تصویر و قابلیت‌های عکاسی بهبود‌های بسیاری را به خود دیده‌اند. دوربین‌ این دستگاه در حالت پانوراما قادر است تا تصاویری با 43 مگاپیکسل ثبت کنند.

آیفون 6 دارای لرزشگیر دیجیتال است اما آیفون 6 پلاس از لرزگیر اپتیکال بهره می‌برد. در بخش فیلم برداری نیز این گوشی‌ها با رزولویشن 1080p در 60/30 فریم بر ثانیه قادر به فیلم‌برداری هستند و حالت حرکت آهسته نیز در این گوشی‌ها وجود دارد که در زولویشن 720p با 240 فریم بر ثانیه انجام می‌شود.

همچنین اپل سعی کرده است تا بهبود‌هایی در دوربین مکالمات تصویری ایجاد کند (امروزه بیشتر به درد تصاویر سلفی می‌خورند). در آیفون 6 یک دوربین با گشودگی دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است که می‌تواند 80 درصد نور بیشتری را جذب کند که نتیجه آن تصاویری با نور مناسب است، به‌خصوص در محیز‌های تاریک).

قابلیت‌های دیگری همچون فکوس پی در پی در فیلم برداری، افزایش سرعت تشخیص چهره و… نیز به دوربین این دو گوشی افزوده شده است.

حال بهتر است با وجود این تفاسیر به تماشای نمونه تصاویر ثبت شده با آیفون 6 بپردازیم.

Apple-iPhone-6-camera-see-the-first-samples Apple-iPhone-6-camera-see-the-first-samples (2) Apple-iPhone-6-camera-see-the-first-samples (1)

8 در مورد “نمونه تصاویر ثبت شده توسط آیفون 6 را مشاهده کنید!”

    1. بله درسته این ها تبلیغاتین عکسایی که خوده ادم میگیره بهتر ترن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ایول به اپل

    1. دوربین z3 درحد ایفون 5s نه ایفون 6 شما فکرمیکنید هرچه پیکسل بالاتر باشه دوربین قوی تر درحالی که هرپیکسل ایفون 3برار پیکسل دوربین z3 پررنگ تر ودخشان تر

      1. اقا شما چی میگی سنسور دوربین ایفون برای سونی یعنی سونی برای گوشی خودش سنسوری میزاره که از گوشی های دیگه پایین تر باشه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH