اسپیکر دسکتاپی ارزان‌قیمت ردمی با نورپردازی RGB معرفی شد

برند فرعی شیائومی موسوم به ردمی از عرضه یک ساندبار کامپیوتری جدید که در واقع نخستین اکسسوری صوتی کمپانی برای سیستم‌های دسکتاپ به‌شمار می‌رود؛ خبر داد. این اسپیکر دارای پیکره‌بندی صوتی پیچیده با 4 واحد آکوستیک بوده و هدف آن ارائه کیفیت صوتی استثنائی است. این محصول نشان‌دهنده ورود ردمی به بازار لوازم جانبی صوتی دسکتاپ است.

در تیزر تبلیغاتی این محصول اعلام شده که ساندبار دسکتاپی ردمی دارای طراحی استوانه‌ای شکل زیبا با پوشش خاکستری مات است که این موضوع موجب می‌شود تا اسپیکر جدید به لحاظ بصری به یک گزینه جذاب و مناسب برای پیکره‌بندی‌های دسکتاپی مختلف تبدیل شود.

اسپیکر دسکتاپی جدید ردمی دارای ویژگی نورپردازی محیطی RGB بوده و این نورپردازی از طریق هماهنگی با صدا، یک ریتم رنگی را به‌صورت آنی ایجاد می‌کند. این ویژگی برای پاسخگویی به نیازهای کاربرانی طراحی شده که به‌دنبال محیطی پویا و فراگیر برای فعالیت‌های دسکتاپی خود هستند.

بعلاوه این اسپیکر دارای فناوری حرفه‌ای پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) است. این DSP برای ارتقاء عملکرد صوتی در سناریوهای مختلف نظیر پخش موسیقی، بازی و فیلم بهینه‌سازی شده است.

اسپیکر کامپیوتری ردمی با وجود ویژگی‌های پیشرفته خود کماکان از قیمت‌گذاری رقابتی 199 یوانی (27 دلاری) برخوردار است. این موضوع با استراتژی برند ردمی مبنی بر عرضه محصولات ارزشمند با قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه مطابقت دارد. دریافت پیش‌سفارش برای این اسپیکر از روز 7 دسامبر (16 آذر ماه) آغاز می‌شود.

در حال حاضر هیچ‌گونه جزئیات بیش‌تری پیرامون این محصول در دست نیست؛ زیرا منابع رسمی جزئیات بیش‌تری در این زمینه ارائه نکرده‌اند. این اسپیکر در فهرست فروشگاه اینترنتی شیائومی قرار نگرفته و مشخصات و قابلیت‌های آن نیز به‌طور کامل فاش نشده است.

محصول پیشین ردمی در زمینه صوتی، Redmi TV Soundbar نام داشت. این دستگاه با قیمت‌گذاری 199 یوانی روانه بازار شد و مجهز به 2 عدد اسپیکر 30 واتی و گزینه‌های ارتباطی متنوع از جمله S/PDIF، AUX و بلوتوث 5.0 بود. طراحی این ساندبار با وجود روکش مشکی مات و لوگو مینیمال تا حد زیادی مینیمالیستی به‌نظر می‌رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH