جزئیات جدید درباره گوشی پوکو M6 5G در فضای آنلاین منتشر شد

برند فرعی کمپانی شیائومی موسوم به ردمی چند روز قبل گوشی ردمی 13C 5G را در بازار هندوستان عرضه کرد و به گفته یک افشاگر با نام Kacper Skrzypek؛ این گوشی هوشمند با نام تجاری پوکو M6 5G در برخی بازارهای جهان عرضه خواهد شد.

همچنین ردمی 13C 5G با نام تجاری پوکو M6 5G احتمالا بار دیگر در هندوستان عرضه خواهد شد؛ زیرا که کمپانی چینی پیش‌تر گوشی‌های هوشمند برند ردمی خود را تحت عنوان مدل‌های پوکو در این کشور آسیایی معرفی نموده است. پوکو M6 پرو پیش‌تر طی ماه آگوست در هند عرضه شد. این دستگاه مدل ری‌برند شده Redmi 12 5G محسوب می‌شود؛ محصولی که در همان ماه آگوست در هندوستان رونمایی شد.

چنان‌چه پوکو M6 5G به‌عنوان مدل ری‌برند شده ردمی 13C 5G در بازار هند عرضه شود؛ در این‌صورت دستگاه مذکور احتمالا به‌طور انحصاری توسط فروشگاه Flipkart به فروش رفته و از پیکره‌بندی حافظه و پنل پشتی با طراحی کمی متفاوت بهره خواهد برد.

ردمی 13C 5G مجهز به تراشه +Dimensity 6100 ساخت شرکت مدیاتک، رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13، حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی هوشمند با محوریت یک نمایشگر 6.74 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی روانه بازار شده و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 18 واتی تامین می‌کند.

بعلاوه ردمی 13C 5G مجهز به اسکنر اثزانگشت روی لبه جانبی بدنه گوشی و 3 سنسور دوربین شامل ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز کمکی 0.8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

ردمی 13C 5G

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH