snapdragon 210 پردازنده قدرتمند و ارزان قیمت کوالکام معرفی شد!

کمپانی کوالکام روز گذشته از جدیدترین چیپست خود یعنی اسنپدراگون 210 رونمایی کرد. این پردازنده جهت اسمارت فون های ابتدایی و ساده طراحی شده و توانایی ساپورت شبکه‌های 3G و 4GLTE داشته و از دو سیم کارت نیز می‌تواند پشتیبانی کند. همچنان قیمت این محصول بسیار پایین خواهد بود.

qualcommchip

این پردازنده همچنان قابلیت پخش فیلم‌هایی با رزولوشن 1080p را نیز به کاربر خواهد داد. از دیگر قابلیت‌های این پردازنده می‌توان به قدرت پخش و اجرای با کیفیت بازی‌ها و استفاده از نهایت توان یک اسمارت فون ساده اشاره کرد، که این را باید مدیون 4 هسته آن و رابط گرافیکی Aderno 304 باشد.

اسنپدراگون 201 با استفاده از تکنولوژی Quick Charge 2.0 می‌تواند حدود 75 درصد سریع‌تر از دستگاهی که از این تکنولوژی بهره نمی‌برند شارژ شود. همچنان این پردازنده توانایی پشتیبانی از دوربین‌های 8 مگا پیکسلی با امکاناتی نظیر HDR، فوکوس خودکار و Auto White Balance و نهایتا Auto Exposure را نیز دارد.

این کمپانی چندی قبل از نیز از پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 410 رونمایی کرده بود که هم اکنون بر روی بعضی اسمارت فون های جدید بازار به کار رفته است. کوآلکام اضافه کرده است که طراحی این محصول نیز همانند نسخه اسنپدراگون 410 است.

با این شرایط می‌توان به عرضه اسمارت فون های خوش قیمت و البته قدرتمند در آینده‌ای نه‌چندان دور امیدوار بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH