مایکروسافت تمامی اکس باکس‌های پرسروصدا را تعویض خواهد کرد

xbox-one-announce

شرکت مایکروسافت در تلاش است تا صدرنشینی بازار کنسولی را دوباره به دست بیاورد و در این راه، دست به هر اقدامی برای شکست دادن سونی می‌کند و این امر به نفع مشتریان کنسول اکس باکس شده است زیرا در آخرین نمونه از خدمات بخش کنسولی مایکروسافت به این مشتریان، مایکروسافت تمامی اکس باکس‌های پرسروصدا را تعویض خواهد کرد.

ماجرا ازاین‌قرار است که تعدادی از دارندگان کنسول بازی اکس باکس وان، گزارش‌هایی مبنی بر صدای بسیار زیاد دستگاهشان در هنگام اجرای بازی را به مایکروسافت ارائه نموده‌اند و مایکروسافت نیز به‌سرعت به این گزارش‌ها عکس‌العمل نشان داده و اعلام کرده است که کنسول‌هایی که با مشکل صدا روبرو هستند را به‌صورت رایگان تعویض خواهد نمود.

این خبر به‌طور رسمی در فروم ویژه اکس باکس در مرکز اطلاعاتی مایکروسافت منتشرشده است و بر اساس آن، این شرکت بزرگ تصمیم دارد تا برای جلب رضایت مصرف‌کنندگان کنسول بازی خود برای تعویض تمامی دستگاه‌های روبرو شده با مشکل پرسروصدا بودن اقدام نماید.

مایکروسافت در طول چند ماه گذشته اقدام‌های بسیار زیادی را برای به دست آوردن سلیقه مخاطبین به خرج داده است ولی این موضوع هنوز برای همه واضح است که کنسول بازی شرکت رقیب یعنی سونی، در شرایط مطلوب‌تری قرار دارد. کنسول پلی‌استیشن 4 توانسته است تا در بازار فروش، اکس باکس وان را به‌شدت تحت‌فشار گذاشته و به‌راحتی پشت سر بگذارد. در این میان نکته جالب اینجاست که در بازار داخلی آمریکا که خانه اکس باکس محسوب می‌شود، فروش دو کنسول پایاپای و نزدیک بوده است ولی در بازار داخلی کنسول پلی‌استیشن 4 یعنی کشور ژاپن، عرضه کنسول اکس‌ باکس وان بسیار فاجعه‌بار بوده است و روش این کنسول بازی بسیار پایین‌تر از رقیب خودش است.

مایکروسافت در بیانیه خود درباره تعویض این کنسول‌های معیوب نوشته است: «ما گزارش‌هایی درباره صدای ناهنجار در برخی از کنسول‌های اکس باکس وان دریافت کردیم که بر اساس آن صدای خارج‌شده از دستگاه، بیشتر از صدای معمول بوده است. این صدا به ‌سلامت عملکرد دستگاه لطمه نخواهد زد ولی ما از هر مشتری که احساس می‌کند با این پدیده روبرو شده است دعوت می‌کنیم تا با مراکز پشتیبانی مایکروسافت تماس بگیرند و با ارائه یک درخواست رسمی از سوی کاربر، مایکروسافت برای تعویض کنسول اکس باکس وان مربوطه اقدام خواهد نمود.»

درباره رقابت کنسول‌های اکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 کافی است بدانید که فروش کنسول بازی سونی نزدیک به دو برابر کنسول مایکروسافت بوده است و آمار فروش این دو دستگاه برابر با 10 میلیون برای سونی و 5 میلیون برای مایکروسافت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH