پایان رویداد کریسمسی گیمرها؛ نمایشگاه E3 برای همیشه تعطیل شد!

نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیکی (Electronic Entertainment Expo) که زمانی بزرگ‌ترین کنفرانس و پلتفرم رسانه‌ای صنعت گیمینگ به‌شمار می‌رفت؛ به‌طور رسمی و برای همیشه تعطیل شد.

استنلی پیر لوئیس؛ رئیس و مدیرعامل انجمن صنغی غیرانتفاعی ضمن اظهاراتی اعلام کرد: “انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی (ESA) پس از بالغ بر 2 دهه میزبانی از رویدادی که به‌عنوان یک نمایشگاه مرکزی برای صنعت بازی‌های ویدیویی در ایالات‌متحده و سراسر جهان نقش‌آفرینی کرده است؛ اکنون تصمیم گرفته تا رویداد E3 را برای همیشه لغو نماید.”

آقای لوئیس نماینده حافظ منافع صنعت گیمینگ در ایالات‌متحده محسوب می‌شود. ظهور رقبای جدید، کناره‌گیری شرکا، تغییر عادات مخاطبان و اختلالات دوران شیوع بیماری کووید 19 موجب فروپاشی رویداد E3 شد و به سال‌ها تلاش برای احیای این رویداد که نخستین بار در سال 1995 برگزار شد؛ پایان داد.

پیر لوئیس در ادامه خاطرنشان کرد: “ما می‌دانیم که کل صنعت گیمینگ، بازیکنان و تولیدکنندگان در رابطه با رویداد E3 بسیار هیجان‌زده هستند. ما نیز در این شور و اشتیاق شریک هستیم. بی‌تردید خداحافظی با چنین رویداد محبوبی دشوار خواهد بود. اما با توجه به فرصت‌های جدیدی که صنعت ما برای جذب طرفداران و شرکا در اختیار دارد؛ اتخاذ چنین تصمیمی کاملا درست است.”

این قابلیت‌های جدید شامل کنفرانس‌های آنلاینی هستند که بدون تحمیل هزینه‌های حضور در نمایشگاه تجاری از جمله هزینه‌های غرفه و سفر و مهلت‌های دقیق ارائه، اطلاعات را مستقیما به دست مخاطبان می‌رسانند.

پیش از برگزاری رویداد E3، بازی‌های ویدیویی ضمن برگزاری نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی مصرفی (CES) در شهر لاس‌وگاس به معرض نمایش گذاشته می‌شدند؛ اما اکنون این رویداد به معرفی جدیدترین محصولات و فناوری‌های الکترونیکی مصرفی اختصاص یافته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH