گوشی هواوی نوا 12 اولترا با تراشه کایرین 9000 در راه است

در حال حاضر شرکت هواوی دوران پرمشغله‌ای را پشت سر می‌گذارد و تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند جدید را در دست تولید دارد. از جمله این  دستگاه‌ها می‌توان به پرچمداران سری P70 و سری نوا 12 اشاره کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های سری نوا 12 طی ماه جاری میلادی در چین عرضه خواهند شد.

شایعات پیرامون سری نوا 12 هواوی به‌طور پیوسته در حال انتشار هستند و اطلاعات جدیدی که توسط یک افشاگر با شناسه Digital Chat Station ارائه شده است؛ مشخصات کلیدی مدل برتر خانواده با نام هواوی نوا 12 اولترا را فاش می‌کند.

به گفته فرد افشاگر، هواوی نوا 12 اولترا مجهز به یک نمایشگر اولد با 2 حفره کوچک جهت استقرار دوربین‌های جلویی خواهد بود. بر اساس شایعات، پیکره‌بندی دوربین جلویی دوگانه شامل یک سنسور قدرتمند 60 مگاپیکسلی و یک لنز زوم 2 برابری برای ثبت عکس‌های نمای نزدیک (کلوزآپ) است.

انتظار می‌رود که این گوشی در قسمت پشتی خود دارای بدنه شیشه‌ای فوق سرامیکی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ 1/1.55 اینچی و قابلیت پشتیبانی از دیافراگم متغیر باشد. جزئیات مربوط به سایر سنسورهای دوربین پشتی گوشی هنوز اعلام نشده است.

بر اساس شنیده‌ها توان پردازشی نوا 12 اولترا از طریق تراشه کایرین 9000 تامین خواهد شد. این تراشه در پرچمداران سری میت 60 هواوی که اخیرا روانه بازار شده‌اند نیز یافت می‌شود. موضوع جالب توجه اینکه اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که این گوشی از اتصال ماهواره‌ای دو طرفه پشتیبانی خواهد کرد.

این ویژگی به گوشی امکان می‌دهد تا در مناطق دورافتاده‌ای که فاقد پوشش شبکه موبایل هستند؛ کماکان ارتباط خود را حفظ نماید. اگرچه فرد افشاگر از اعلام جزئیات مربوط به ظرفیت باتری گوشی امتناع نموده است؛ اما شایعات نشان می‌دهند که هواوی نوا 12 اولترا از فناوری شارژ پرسرعت 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

در حال حاضر جزئیات مربوط به ظرفیت رم و حافظه داخلی نوا 12 اولترا کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بر اساس پیش‌بینی‌ها نوا 12 اولترا مدل برتر در خانواده هواوی نوا 12 به‌شمار خواهد رفت. این سری احتمالا حداقل از 3 مدل دیگر با اسامی نوا 12، نوا 12 لایت و نوا 12 پرو تشکیل خواهد شد.

هواوی هنوز زمان عرضه گوشی‌های سری نوا 12 را به‌طور رسمی تائید نکرده است؛ اما با توجه به آخرین اطلاعات فاش شده می‌توان انتظار داشت که این گوشی‌ها طی ماه جاری میلادی رسما معرفی شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH