تیم DxOMark عملکرد دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE را تحسین کرد

نویسندگان وبسایت DxOMark اخیرا به سراغ گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S23 FE رفته و عملکرد دوربین آن‌را مورد ارزیابی قرار داده‌اند.

به‌طور کلی عملکرد دوربین این گوشی بسیار خوب ارزیابی شد. نتیجه کلی برابر با 127 امتیاز بود که در مقایسه با گلکسی S21 FE رشد 10 واحدی را نشان می‌دهد. عملکرد 127 امتیازی دوربین گلکسی S23 FE در سطحی همتراز با گوشی‌های گوگل پیکسل 6، گلکسی زد فلیپ 5، آیفون 12 پرو و چند گوشی هوشمند دیگر طبقه‌بندی می‌شود.

این موضوع بدان معناست که اگرچه عملکرد دوربین با پرچمداران برتر بازار فاصله زیادی دارد؛ اما با توجه به معیارهای امروزی کماکان بسیار تحسین برانگیز به‌نظر می‌رسد. بعلاوه در کلاس مدل‌های پیشرفته (High-End) که توسط تیم DxOMark ارائه شده است؛ گلکسی S23 FE پس از گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7a جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

چنان‌چه نتایج کسب شده را به شکلی جزئی‌تر مورد ارزیابی قرار دهیم؛ در این‌صورت متوجه خواهیم شد که گلکسی S23 FE در بخش کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری به‌ترتیب امتیازات 124 و 131 را کسب کرده است.

بعلاوه قابلیت تثبیت‌کننده دستگاه هنگام ضبط ویدیوها در سطحی همتراز با بسیاری از پرچمداران موجود در بازار است. از سوی دیگر با وجود دوربین تله‌فوتو تمام‌عیار، امتیاز عکس‌های نمای نزدیک (کلوزآپ) کاملا متوسط ارزیابی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH