سامسونگ بازهم به جان اپل افتاد!

دعوای بین اپل و سامسونگ تازگی نداشته و مدت زیادی است که این دو کمپانی بزرگ چه علنی و چه در پشت صحنه به دعوا و درگیری با هم مشغول‌اند!

جدیدترین درگیری بین این شرکت این بار توسط سامسونگ آغاز شده است! این شرکت چند روز پیش عکسی را در یکی از اکانت های توییتر خود منتشر کرد که به طور مستقیم سیاست‌های گذشته اپل و معرفی آیفون 6 را مد نظر داشته و به سخره گرفته بود!

پس از اینکه کمپانی اپل بعد از سال‌ها عرضه گوشی آیفون با صفحه نمایشی 4 اینچی، سیاست‌های خود را تغییر داده و جدیدترین پرچم‌دار خود را با سایزهای 4.7 و 5.5 اینچی روانه بازارهای جهانی کرد، راه را برای انتقاد از این سیاست‌های جدید به طور کامل باز نمود.

noone

سامسونگ در این توییت خود، جمله معروفی از استیو جابز فقید را برای هوادارانش بازگویی کرده است، جمله‌ای که استیو در دوران حیاتش گفت این بود: “هیچ کس به سراغ خرید گوشی‌های بزرگ نمی‌رود!” نقلی قولی که در ماه جولای سال 2010 در کنفرانس مطبوعاتی اپل برای کاربران آیفون 4 از سوی ریاست وقت این کمپانی بیان شد. آن موقع جابز با اشاره به محصولاتی همچون DROID X و HTC HD2 که با صفحاتی 4.3 اینچی عرضه شده بودند این جمله معروف را بیان نمود.

اما این سیاست جابز به مرور باعث شد تا آیفون توسط رقیبانش به گوشه رینگ رفته و آرام آرام مجبور به تغییر تاکتیک خود شود.

حال سامسونگ در ادامه جنگ‌های تبلیغاتی‌اش بر روی این موضوع تمرکز کرده است. همان‌طور که می‌دانید این کمپانی کره‌ای به تازگی اقدام به رونمایی از جدیدترین محصولش یعنی Galaxy W در کره جنوبی کرده است که صفحه نمایشی 7 اینچی دارد. امروزه دیگر به راحتی می‌توان برای گوشی‌های 5 اینچی اندرویدی لفظ mini را به کاربرد. اما این اتفاق برای اپل شروع تازه‌ای خواهد بود، باید دید آیا طرفداران متعصب اپل این تغییر را خواهند پذیرفت؟

نظر شما چیست؟

14 در مورد “سامسونگ بازهم به جان اپل افتاد!”

  1. نه سامسونگ نه اپل فقط هواوی که پول مارکشو نمیگیره و در قبال پول کم امکانات بالایی رو در اختیار کاربران قرار میده و سامسونگ از اپل بهتره

  2. سلام.برترین شرکت فقط سامسونگ.آخه آدمهایی که از گوشی هیچی سرتان نمیشه اپل هم ایراد های بی موردی از اس2 سامسونگ گرفت که چی به قول خودش از روی آیفون 4رش کپی شده!یا مثلا اچ تی سی چی که اومد میگفت رنگ طلایی اس5 شبیه چسب زخمه.تا به سامسونگ رسید حرفاتون شروع شد؟عجبا…

  3. اونی که میگی تو نمیدونی گوشی چیه. میخام بهت بگم اگه نمیدونستم گوشی چیه الان نظراتم مثل نظر تو بود و من هم یک فریب خورده ی سامسونگی بودم. ولی چون میفهمم گوشی چیه طرفدار سونی هستم که کامل ترین،زیباترین و پر قدرت ترین گوشیهای اندرویدی رو میسازه. حتی اگه کسی 10% از گوشی چیزی حالیش باشه شک نکن طرفدار سامسونگ نمیشه. سونی واسه حرفه ای ها و با تجربه هاست. واسه همینه که صفحه نمایش پرعیب QHD استغاده نکرد، ولی شماها فعلا خوشحالید از اسم QHD. نمیدونید چه بلایی سر گوشیتون میاره. فعلا ذوق کنید نتایج کیفیت صفحه نمایش، تست باتری و نمرات بنچمارک z3 که بیرون اومد و گذاشتیدش در کنار نوت4 بهتون میگم.

  4. همگی توجه کنین سامسونگ و اپل دو کمپانی برتر در جهان هستند و البته هر دو نباید همدیگرو مسخره کنند که اشتباه از هر دو طرف من طرفدار اپل و عاشق استیوجابز و تیم کوک و گروهش هستم ولب ارادت

  5. سه چهار سال پیش، کاربران زیاد دنبال گوش های بزرگ نبودن. ولی الان فرق کرده. اپل هم با این وضعیت نمیتونه در کورس رقابت باقی بمونه و از شرکت هایی مثل سامسونگ، سونی و … عقب میمونه

  6. سامسونگ جان تو اول برو دنبال برطرف کردن ایرادات بیشمار گوشیهات بعد بیا حرف بزن. فعلا که روزبروز داره فروشت میاد پایین. تنها چیزی که داشتی. با وجود z2-z3-m8-g3 کارت تموم شد. دیگه جرات نمیکنی آمار و ارقام دروغینم بدی مثل قدیم از بس فروشت کم شده. من جلوی z3c و z3 چی داری بگی؟ نوت4 هم که سراسر ایراد و ضعفه. فاتحت خوندست.

    1. سلام تو اگه میدونستی گوشی چی اسم این اشغالرو نمیاوردی سامسونگ پرفروش ترین گوشی دنیاست به کوری چشم هرچی……

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH