زمان عرضه گوشی‌های سری نوا 12 هواوی اعلام شد + ویدیو

هواوی در ماه آگوست و سپتامبر امسال و به دور از هرگونه هیاهوی تبلیغاتی از گوشی‌های پرچمدار سری میت 60 رونمایی کرد. بنابراین اکنون مشخص نیست که آیا این شرکت برای معرفی سری نوا 12 خود رویداد مجزایی را برگزار خواهد کرد یا خیر.

با این‌حال امروز کمپانی چینی از طریق انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo تائید کرد که سری نوا 12 در ساعت 12 ظهر روز 26 دسامبر (5 دی ماه) به وقت محلی معرفی خواهد شد.

تیزر ویدیویی سری نوا 12 هواوی، مدل رنگی شاخص این خانواده یعنی آبی را به معرض نمایش می‌گذارد. هواوی از این گزینه به‌عنوان رنگ شماره 12 یاد می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها این سری شامل مدل‌هایی نظیر نوا 12 لایت، نوا 12، نوا 12 پرو و نوا 12 اولترا خواهد بود.

شایعات مطرح شده پیرامون سری نوا 12 نشان می‌دهند که گوشی هواوی نوا 12 لایت یا Vitality Edition مجهز به دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی و یک نمایشگر اولد همراه با حسگر اثرانگشت یکپارچه خواهد بود. همچنین گفته شده که این گوشی علاوه بر رنگ‌آمیزی آبی با مدل‌های رنگی سفید و مشکی نیز عرضه خواهد شد. پشتیبانی این دستگاه از اتصال 4G یا 5G کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بر اساس شنیده‌ها هواوی نوا 12 یک گوشی 4G به‌شمار رفته و مجهز به تراشه اسنپدراگون 778G 4G ساخت کوالکام خواهد بود. بعلاوه این گوشی احتمالا از فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی‌های نوا 12 پرو و نوا 12 اولترا از اتصال 5G پشتیبانی نموده و احتمالا از تراشه کایرین 9000s بهره‌برداری خواهند کرد. این تراشه مشابه با نمونه به‌کارگیری شده در سری میت 60 هواوی است. از سوی دیگر هواوی نوا 12 اولترا احتمالا با قابلیت پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای 2 طرفه روانه بازار خواهد شد.

هر 2 دستگاه احتمالا مجهز به پنل اولد با لبه‌های خمیده و رزولوشن 1.5K بوده و از فناوری شارژ 100 واتی پشتیبانی خواهند کرد. همچنین هر 2 گوشی احتمالا دارای دوربین سلفی دوگانه شامل یک جفت سنسور 60 مگاپیکسلی خواهند بود. پیکره‌بندی دوربین پشتی این دو دستگاه احتمالا شامل ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، یک لنز فوق‌عریض و یک دوربین تله‌فوتو با قابلیت پشتیبانی از زوم اپتیکال 2 برابری خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH