دیدن فیلم با زیرنویس در آیفون

دیدن فیلم با زیرنویس در گوشی‌های آیفون و اندروید یا لپ‌تاپ و تلویزیون برای افرادی که به زبان فیلم آشنایی ندارند یک امر واجب است. اما صرفا افرادی که زبان بلند نیستند به سراغ استفاده از زیرنویس نمی‌روند، بسیاری از افرادی که به دنبال تقویت زبان خود هستند نیز فیلم‌های خود را با زیرنویس تماشا می‌کنند تا زبانشان تقویت شود.

تفاوتی ندارد فیلم با زمبان انگلیسی تماشا می‌کنید یا فرانسوی و اسپانیایی یا ترکی، در هر حال وقتی زبان شما خوب نیست یا نیاز به تقویت زبان دارید، باید از زیرنویس استفاده کنید.

افزودن زیرنویس به فیلم‌ها در سیستم‌های شخصی و لپ‌تاپ بسیار ساده است، اما به دلیل تفاوت در سازگاری نرم‌افزاری، مدیریت فایل و رابط کاربری، این فرآیند در گوشی‌ها کمی چالش برانگیز است.

به ویژه مدل‌های آیفون به دلیل محدودیت‌های iOS معمولا مشکلاتی در اجرای زیرنویس فیلم‌ها دارند، در این مقاله روش‌های مختلف و البته آسان دیدن فیلم با زیرنویس در آیفون را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید در گوشی خود از فیلم‌ها با زیرنویس با هم زبانی لذت ببرید.

استفاده از اپل تی‌وی

یکی از راه‌های تماشای فیلم‌های مختلف در آیفون استفاده از اپل تی‌وی است. اگر از این برنامه استفاده می‌کنید راهکار بسیار ساده‌ است.

اگر با استفاده از برنامه Apple TV در آیفون خود فیلم تماشا می‌کنید، می توانید به راحتی زیرنویس را در خود برنامه فعال کنید. البته باید دقت داشته باشید که آن فیلم دارای زیرنویس باشد.

برای اینکار پس از پخش فیلم، روی صفحه ضربه بزنید تا گزینه‌های مختلف پخش نمایش داده شود.

سپس روی سه نقطه در گوشه سمت راست پایین صفحه انتخاب کنید و Subtitles را بزنید، حال زبان مورد نظر را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید زیرنویس‌ها را برای برنامه‌های پخش‌کننده ویدیوی مجزا اجرا کنید.

دیدن فیلم با زیرنویس در آیفون

تنها کافیست به بخش Settings رفته و سپس Accessibility و بعد Subtitles & Captioning را بزنید. حال در این صفحه Closed Captions + SDH را فعال کنید.

در برنامه اپل تی‌وی می‌توانید ظاهر زیرنویس‌های خود را با ضربه زدن روی Style و تنظیم تنظیمات اندازه متن، فونت، پس‌زمینه و طرح کلی دیگر سفارشی کنید.

دیدن فیلم با زیرنویس در آیفون

اما اصلی‌ترین بخش مخصوصا برای ایرانی‌ها استفاده از برنامه‌های پخش ویدیو جداگانه یا مجزا است. اگر به اپ‌استور دسترسی داشته باشید می‌توانید کلی برنامه پخش ویدیو را دانلود و استفاده کنید، واگرنه از مارکت‌های ایرانی هم برای این کار می‌توان استفاده کرد.

یکی از گزینه‌های محبوب VLC Media Player است، یک برنامه غنی از ویژگی‌های مختلف که به شما امکان می‌دهد انواع فایل‌ها مانند فایل‌های MKV را در آیفون خود پخش کنید.

دیدن فیلم با زیرنویس در آیفون

پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را نصب و از آن استفاده کنید. حال در این برنامه زیرنویس را به فیلم اضافه کنیم؟

اولین قدم برای تماشای فیلم با زیرنویس در برنامه VLC این است فایل فیلم و زیرنویس را در یک فولدر بریزید و نام آن‌ها را یکی کنید.

فیلم مورد نظر را با برنامه VLC اجرا کنید.

وارد بخش تنظیمات شده و گزینه SUBTITLES را بزنید. سپس وارد Text Encoding شده و سپس Default encoding را به Arabic Windows-1256 تغییر دهید.

دیدن فیلم با زیرنویس در آیفون

برنامه VLC را ببندید و مجدد باز کنید. فیلم با زیرنویس پخش خواهد شد.

بهترین برنامه‌ها برای دیدن فیلم با زیرنویس در آیفون

در ادامه بهترین برنامه‌های رایگان برای تماشای فیلم و ویدیو در آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر کاربر آیفون هستید برای دیدن فیلم با زیرنویس از این برنامه‌ها استفاده کنید.

VLC مدیا پلیر

همانطور که در بالا کار با برنامه VLC و استفاده از زیرنویس در این برنامه را آموزش دادیم، انتخاب اول ما به عنوان بهترین برنامه برای تماشای ویدیو و فیلم در آیفون و آیپد، VLC پلیر خواهد بود.

این برنامه رایگان از فرمت‌های مختلف ویدیو پشتیبانی می‌کند و بهترین انتخاب برای تماشای فیلم و ویدیو است.

ویژگی‌های کلیدی:

  • کیفیت پخش بالا
  • گزینه‌های مختلف تنظیمات ویدیو
  • پشتیبانی از پخش تلویزیون و رادیو اینترنتی
  • پشتیبانی از انواع زیرنویس
  • امکان ساماندهی محتوا در کتابخانه این برنامه

KMPlayer

کی‌ام پلیر هم ازدیگر برنامه‌های مفید و رایگان برای تماشای ویدیو و فیلم است. این برنامه نسخه iOS هم دارد که کاربران آیفون و آیپد می‌توانند از آن استفاده کنند.

دیدن فیلم با زیرنویس در آیفون

این برنامه از محبوب‌ترین پلیرهای ویدیو در ویندوز و اندروید هم به حساب می‌آید.

ویژگی‌های کلیدی:

  • پشتیبانی از پخش ویدئو با کیفیت بالا، از جمله 4K، UHD، Full HD و موارد دیگر
  • قابلیت بوکمارک کردن بخش‌های مختلف ویدیو
  • امکان تنظیم سرعت پخش از 0.25x تا 4x

MX پلیر

MX Player یک پخش کننده ویدیویی عالی برای آیفون است که تمام نیازهای سرگرمی شما را برطرف می‌کند. طراحی کاربرپسند و ویژگی‌های ساده این برنامه، سازماندهی، پخش ویدیوهاها را آسان و لذت بخش می‌کند.

دیدن فیلم با زیرنویس در آیفون

این پخش کننده ویدیوی HD با موتور پخش بهینه، قابلیت های تنظیم صدا و کنترل‌های روان، پخش ویدیوی آیفون را به سطح بعدی ارتقا می‌دهد.

به‌علاوه، با فرمت‌های مختلف پشتیبانی‌شده مانند رمزگذاری H.264/MPEG4/MOV و پشتیبانی از زیرنویس‌های متعدد، هر کسی به راحتی می‌تواند بیشترین بهره را از محتوای ویدیویی آیفون خود داشته باشد.

ویژگی‌های کلیدی:

  • قابلیت‌ها و تنظیمات مختلف برای تماشای آسان فیلم و ویدیو
  • امکان ایجاد یک لیست از ویدیو و فیلم‌هایی که می‌خواهید بعدا تماشا کنید
  • قابلیت‌های مختلف برای تنظیم زیر نویس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH