نحوه اطلاع از قطعی آب + معرفی تمام روش‌ها

قطعی آب به یکی از معضل‌های جدی زندگی امروزی تبدیل شده است و برخی از افراد در شهرهای مختلف کشورمان با این مشکل روبرو هستند. اما اگر چنین مشکلی برای ما پیش بیاید چگونه باید درباره نحوه اطلاع از قطعی آب اطلاعات کسب کنیم؟

ما قصد داریم در این مطلب به بررسی این موضوع بپردازیم و تمام راه‌ها برای نحوه اطلاع از قطعی آب را برای شما شرح دهیم. پس اگر شما نیز در این زمینه سوالاتی دارید و نمی‌دانید که چگونه باید از این موضوع باخبر شوید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید.

گاهی اوقات به دلیل افزایش مصرف آب و یا اتمام منابع شاهد قطعی آب هستیم. بنابراین بهتر است که هرچه زودتر نسبت به قطعی آب منطقه خود اطلاع پیدا کنید. روش‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد و ما قصد داریم برخی از آنها را برای شما توضیح دهیم.

معمولاً سایت‌های معتبری مانند آفبا ساعات قطعی آب منطقه‌های مختلف کشور را اعلام می‌کنند، بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به این سایت یا سایر سایت‌ها یا از طریق شماره‌گیری شماره تلفن از ساعات قطعی آب با خبر شوید. پس برای اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

یافتن علت قطعی آب

قطعی آب در این روزها می‌تواند به دلیل کمبود آب و افزایش مصرف رخ داده باشد. برای همین است که اداره آب و فاضلاب زمان قطع شدن آب را از روش‌های زیادی به مشتریان در سراسر کشور اعلام می‌کند‌.

تمام روش‌های استعلام و پرداخت قبض برق

ولی برای نحوه اطلاع از قطعی آب چه باید کنیم؟ چه ترفندهایی برای این کار وجود دارد و کدام یک از آنها مفیدتر هستند و زودتر ما را به نتیجه می‌رسانند؟ ما در ادامه دو روش مهم و کاربردی برای نحوه اطلاع از قطعی آب را برای شما شرح دادیم.

نحوه اطلاع از قطعی آب

سایت اطلاع‌رسانی قطعی آب

اولین روشی که می‌توانید با استفاده از آن نسبت به زمان قطعی آب منطقه خود اطلاع پیدا کنید مراجعه به سایت اداره آب و فاضلاب شهرستان است. چرا که زمان قطعی آب هر منطقه در این سامانه بارگذاری می‌شود تا افراد بتوانند سریعتر اخبار مهم مربوط به آن را دریافت کنند. مثلاً اگر می‌خواهید نسبت به قطعی آب نقاط مختلف تهران اطلاع پیدا کنید به سامانه شرکت آب و فاضلاب استان تهران مراجعه کنید.

نحوه اطلاع از قطعی آب

به همین ترتیب می‌توانید برای نحوه اطلاع از قطعی آب هر استان عبارت شرکت آب و فاضلاب + استان مربوطه را در گوگل سرچ کنید تا سایت آب و فاضلاب آن منطقه مورد نظر برایتان جستجو شود. سپس وارد سایت شوید و روی منطقه خود بزنید تا زمان قطعی آب‌ نمایش داده شود.

برای مثال اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری برای اطلاع از قطعی آب از استان کرمان به دست آورید، می‌توانید عبارت شرکت آب و فاضلاب استان کرمان را در گوگل سرچ کنید و سپس روی اولین نتیجه کلیک کنید.

نحوه اطلاع از قطعی آب

تلفن قطعی آب

آسان‌ترین روش برای اطلاع از قطعی آب، تماس گرفتن با شکایات آب و فاضلاب است. برای این کار باید با شماره‌های 1522 و 122 تماس بگیرید و نسبت به اطلاع از زمان قطعی آب منطقه خود باخبر شوید.

اگر می‌خواهید نسبت به قطعی آب منطقه‌ای خارج از استان خود باخبر شوید، باید از همین طریق، حتماً در ابتدا کد پیش شماره منطقه را وارد کرده و سپس با شماره‌های بالا تماس بگیرید. به همین راحتی می‌توانید از قطعی آب باخبر شوید.

پرداخت قبض تلفن‌ همراه در هر سه اپراتور کشور از چه طریقی قابل انجام است؟

هر دو روش بالا برای نحوه اطلاع از قطعی آب در هر استان کشورمان کاربرد دارد و می‌توانید با استفاده از هر کدام از آنها اطلاعاتی درباره قطعی آب کسب کنید. اگر هنوز هم درباره باخبر شدن از قطعی آب سوالاتی دارید، می‌توانید پاسخ آنها را از کارشناسان سایتمان جویا شوید. در نهایت نظر شما درباره نحوه اطلاع از قطعی آب چیست؟ آیا شما برای مطلع شدن از این موضوع از روش دیگری استفاده می‌کنید؟ لطفاً نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

1 در مورد “نحوه اطلاع از قطعی آب + معرفی تمام روش‌ها”

  1. چرا باید در کشور خشکی مثل ایران کشاورزی باشه ؟
    باید محصولات کشاورزی رو با پول نفت خرید و آب دریا رو جهت استفاده کارخانه جات و شستشو وارد شبکه کرد.
    اینطوری تا یک قرن آینده مشکل آبی نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH