پیشنهاد 2 میلیاردی مایکروسافت برای خرید یک بازی کامپیوتری

Minecraft

بازار رقابت‌های فناوری در شرایط بسیار عجیبی به سر می‌برد و شرکت‌های بزرگ روزبه‌روز نیرومندتر می‌شوند و شرکت‌های کوچک‌تر در میان این شرکت‌ها حل می‌شوند. در راستای کسب قدرت بیشتر در عرصه بازی‌های کامپیوتری، پیشنهاد 2 میلیاردی مایکروسافت برای خرید یک بازی کامپیوتری ارائه‌شده است که در نوع خود نجومی به نظر می‌رسد.

مایکروسافت صد دارد تا بازی ماین کرفت را با قیمتی بالاتر از 2 میلیارد دلار خریداری نماید و این بازی آنلاین را به بخش بازی و سرگرمی و تیم اکس باکس اضافه نماید. بازی ماین کرفت یک عنوان آنلاین بسیار متفاوت است که دارای ساختار گرافیکی بسیار ساده است و حتی تعداد پیکسل‌های موجود در بازی قابل‌شمارش هستند.

این بازی امکانات بسیار ویژه‌ای برای شبیه‌سازی دنیای واقعی دارد و به همین دلیل نیز هرروز در دنیای باز این بازی می‌توان شاهد حضور مواردی جدید بود. برای نمونه می‌توان به ساخت یک هارددیسک مجازی با قابلیت کارکرد واقعی در این بازی اشاره نمود که چندی پیش خبر آن را در آی‌تی رسان مشاهده نمودید.

به نظر می‌رسد که بازی ماین‌ کرفت به پیشنهاد مایکروسافت پاسخ مثبت بدهد و با این شرایط ممکن است عرضه این بازی بر روی پلتفرم‌های دیگر متوقف شود و این محصول به یک عنوان اختصاصی برای محصولات مایکروسافت تبدیل شود که البته در این صورت ممکن است شاهد کاهش چشمگیر تعداد کاربران این بازی باشیم.

 

2 در مورد “پیشنهاد 2 میلیاردی مایکروسافت برای خرید یک بازی کامپیوتری”

  1. تیترتون مشکل داره مایکروسافت نمی خواد یک بازی رو فقط بخره بلکه می خواد کل استودیو مستقل Mojang که سازنده ماینکرفت هست رو بخره این یعنی هم ماینکرفت و هم هر بازی که در آینده عرضه بشه توسط این استودیو.بعد از اتمام خرید مطمئنا مایکروسافت اقدام به تقویت این استودیو با نیرو و سرمایه ی بیشتر میکنه.با توجه به بازی ماینکرفت و موفقیت ها و شگفتی هایی که این استودیو با تنها بازیش آفریده مبلغ آنچنان بالایی نیست اگر که به خلاقیت هاش در ساخت بازی ادامه بده.

    1. احمد محمدحسینی

      اگر در تیتر اسم استودیو رو بزنیم به علت ناشناخته بودن نام ها برای افراد، خیلی ها اصلا به سراغ خوندنش نمیرن
      اگر توی تیتر بخوایم توضیح زیاد هم بدیم باز هم تیتر بیش از حد طولانی شده و به کار نخواهد اومد
      این تیتر یک انتخاب برای جذب خواننده بوده که محتوای اولیه خبر رو میرسونه و البته به خاطر ذائقه خاص خواننده ها این کار اجتناب ناپذیر هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH