HTC با M9 وارد می‌شود! صفحه‌نمایش یاقوت کبود، وضوح QHD

نزدیک به 6 ماه از عرضه آخرین پرچم‌دار HTC می‌گذرد. با سرعتی که تکنولوژی داشته و کمپانی‌ها نیز از آن تبعیت می‌کنند، این یعنی M8 دیگر واقعا قدیمی شده است! به همین دلیل این کمپانی تایوانی بیکار ننشسته است و در اندیشه تولید خاص دیگری است که اگر نام آن M9 باشد، اصلا تعجب نخواهیم کرد.

البته باید بگوییم HTC هنوز هیچ مطلب در خصوص ارائه M9 بیان نکرده است، اما صادقانه بگوییم که احتمالا M9 و M9 Prime را در اوایل سال 2015 خواهیم دید. فرض بگیریم که این اتفاق خواهد افتاد، پس بیاید تا با هم کمی این پرچم‌دار جدید را زیر و رو کنیم!

M9 از لحاظ ظاهری، ادامه دهنده اجداد خود خواهد بود! طرح M9 توسط آقای Fabrizio D’Onofrio خلق شده است. M9 با ضخامتی 7 میلی‌متری و بدنه‌ای که از آلومینیوم و تیتانیوم ساخته‌شده است عرضه خواهد شد.

قطعا M9 یکی از باکیفیت ترین و پیشرفته ترین محصولات تولیدی HTC خواهد بود. صفحه نمایش پرچم‌دار جدید تایوانی از نوع یاقوت کبود بوده و رزولوشن آن QHD خواهد بود. اسپیکرهای فوق قدرتمند BoomSound+ عضو دیگری از این گوشی است.

یک دوربین سلفی 5.1 مگا پیکسلی برای ثبت عکس‌های شما در جلو و یک دوربین دوگانه 12 مگا پیکسلی در عقب با قابلیت OIS نیز سورپرایزهای دیگر HTC است؛ اما قلب تپنده M9 نسخه 64 بیتی آخرین پردازنده کمپانی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 810 با 3 گیگابایت رم است! یک باتری قدرتمند 3500 میلی‌آمپری و حافظه داخلی 32 تا 128 گیگابایتی نیز آخرین ویژگی سخت‌افزاری M9 خواهد بود.

آیا HTC با M9 کولاک خواهد کرد؟

باهم این کانسپت زیبا را مرور می‌کنیم:

HTC-One-M9-concept-by-Fabrizio-DOnofrio

HTC-One-M9-concept-by-Fabrizio-DOnofrio-(1)

HTC-One-M9-concept-by-Fabrizio-DOnofrio-(2)

HTC-One-M9-concept-by-Fabrizio-DOnofrio-(3)

HTC-One-M9-concept-by-Fabrizio-DOnofrio-(4)

HTC-One-M9-concept-by-Fabrizio-DOnofrio-(5)

HTC-One-M9-concept-by-Fabrizio-DOnofrio-(6)

19 در مورد “HTC با M9 وارد می‌شود! صفحه‌نمایش یاقوت کبود، وضوح QHD”

  1. صفحه نمایشش چند اینچه ب نظرتون?ضد آب هم هستش?سنسور اثر انگشت نداره?ب نظرم اگه بخواد ی گوشی کامل باشه این دوتا خصوصیتوباید داشته باشه

  2. اچ تی سی با ام 8 کولاک کرد با این یکی مثل آتشفشان فوران می کنه.واقعا شاهکاره از همه مهم تر سنس اچ تی سی که اصلا رو دست نداره سریع ترین و روون ترین و شیک ترین رابط کاربری گوشی های اندرویدی دنیا.

  3. مسعود هیچکس

    الان 1 ساله که m7 دارم و خداییش کمبودی توش احساس نکردم از هیچ لحاظ فقط دوربینش گاهی وقتا در شب بی کیفیته.الان هر گوشی تو دستم میگیرم اصلا خوش دست نیست و به دلم نمیشینه حتی m8 و نوت3…
    ولی اگه m9 این باشه خوشم اومد ازش و طالبشم

  4. یه گوشی فوق العاده قدرتمنده که 100% یکی از بهترینهای سال 2015 میشه

    سخت افزار فوق العاده +
    طراحی زیبا +
    اندروید L

  5. با این قابلیتها واقعا بی نظیره .فقط خیلی دیر معرفی میشه تا اون موقع شرکتهای دیگه هم بیکار ننشسته اند

  6. خدایی اگه این گوشی تو نمایشگاه ifa رونمایی میشد قطعا بهترین گوشی2014 میشد اچ تی سی وان هم پارسال بهترین گوشی 2013شد
    Just HTC

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH