تصاویر لو رفته از اطلاعات کاربران اسنپ فود توسط هکرها + بیانیه اسنپ فود

گروه هکری که در گذشته اطلاعات کاربران تپسی را هک کرده بود، امروز توانست به اطلاعات 20 میلیون کاربر اسنپ فود دسترسی داشته باشد.

این خبر توسط اسنپ فود تایید شد و این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: “پیرو هک و اقدام به فروش مستقیم بخشی از اطلاعات کاربران اسنپ‌فود به اطلاع می‌رسانیم که شرکت اسنپ‌فود در قدم اول در همکاری با پلیس فتا در حال شناسایی و رفع منبع آلودگی ناشی از اقدام این گروه هکری است. شرکت اسنپ‌فود مسئولیت این اتفاق را می‌پذیرد و حتماً بررسی دقیقی در مورد دلایل وقوع آن انجام خواهد داد.

این گروه هکری پیش از مذاکره با اسنپ‌فود اقدام به فروش اطلاعات کرده است و شرکت اسنپ‌فود حداکثر تلاش خود را برای جلوگیری از انتشار داده‌های کاربران، از طریق مذاکره با این گروه هکری، خواهد کرد.

لازم به ذکر است که کلیه‌ اطلاعات پرداخت بانکی کاربران، اعم از اطلاعات مربوط به کد امنیتی کارت (CCV)، رمز عبور و تاریخ انقضا، در امنیت کامل قرار دارد و این اطلاعات مطابق مقررات بانک مرکزی در هیچ یک از پلتفرم‌ها ذخیره نمی‌شود. متعاقباً اطلاعات تکمیلی در این مورد را منتشر خواهیم کرد.”

گروه هکری IRLeaks اعلام کرده که اطلاعات شخصی 20 میلیون کاربر شامل، نام کاربری، پسورد، نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، تاریخ تولد، شماره حساب، شماره کارت و غیره را به دست آورده است. همچنین 51 میلیون آدرس شامل موقعیت GPS، آدرس کامل، شماره تلفن و غیره و حتی اطلاعات بیش از 180 میلیون دستگاه همراه شامل نوع و مدل دستگاه، پلتفرم، توکن، فروشگاه نصب برنامه و غیره را به دست آورده است.

این گروه هکری، تصاویری از اطلاعات فاش شده را منتشر کرده تا صحت کار خود را نشان دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH