همه چیز در مورد بازی GTA 6 + معرفی نقشه، کاراکترها و زمان عرضه

اگر اهل بازی‌های ویدیویی باشید، احتمالا نام بازی GTA را شنیده‌اید. این بازی یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های تاریخ به حساب می‌آید و طرفداران بسیار زیادی دارد. خوب است بدانید که GTA 5 موفق شد 190 میلیون نسخه بفروشد که با این رقم در بین دومین بازی ویدیویی پرفروش تاریخ قرار گرفت. حالا ما قصد داریم همه چیز در مورد GTA 6 را برای شما شرح دهیم.

حالا گیمرهای زیادی مشتاقانه منتظر رونمایی و معرفی زمان عرضه GTA 6 هستند و می‌خواهند اطلاعات بیشتری درباره کاراکترها، نقشه و دیگر بخش‌های بازی بدانند. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره این بازی و بخش‌های مختلف آن کسب کنید.

فرنچایز Grand Theft Auto در این روزها در بازی‌های ویدیویی بسیاری نقش مهمی ایفا می‌کند و علاقمندان زیادی دارد. حتی گفته شده که محبوبیت حال حاضر این بازی‌ها به خاطر وجود جهان باز است که این کمپانی در بخش سوم آن استفاده کرده است.

به هر حال نسخه جدید GTA چند هفته پیش معرفی شد تا یکی از تاریخ‌سازترین اتفاقات حوزه گیم را به ارمغان بیاورد. همچنین کمپانی سازنده یک تریلر 91 ثانیه‌ای معرفی را به طور رسمی منتشر کرد تا علاقمندان بتوانند به وسیله آن پاسخ بسیاری از پرسش‌های خود را درباره این بازی پیدا کنند.

سیستم مورد نیاز برای بازی GTA V

اگرچه هنوز هم چیزهای زیادی وجود دارد که باید نسبت به آنها اطلاعات کسب کنیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا از همه چیز در مورد GTA 6 باخبر شوید.

بازی GTA چیست ؟

سری بازی‌های GTA از سالیان قبل معرفی و موفق شدند توجه علاقمندان زیادی را به خود جلب کنند. در ابتدا فرنچایز Grand Theft Auto سعی کرد در سری سوم بازی از عناوینی نظیر جهان باز استفاده کند. همین امر موجب شد تا محبوبیت آن در بین مردم جهان افزایش یابد. این بازی ماجراجویی، جهان باز و اکشن توسط دیوید جونز و مایک دیلی ساخته شد و در بین آثار پرفروش‌ قرار دارد.

معرفی 7 بازی موبایلی جذاب برای علاقه‌مندان به سبک GTA در کامپیوتر

کمی بعد از معرفی سری سوم، شاهد عرضه نسخه‌های جدید بازی بودیم و هرکدام به نوبه خود توانستند در این مسیر به توسعه GTA کمک کنند. تمام این عوامل دست به دست هم دادند تا این بازی اکنون در بین محبوب‌ترین و بهترین بازی تاریخ جای داشته باشد.

نسخه جدید این بازی یعنی سری GTA 6 به تازگی معرفی شده و علاقمندان توانستند با استفاده از تریلر 91 ثانیه‌ای آن به اطلاعات بسیار زیادی دست پیدا کنند. بنابراین بسیاری از سوالات آن‌ها پاسخ داده شده ولی همچنان شک و تردید‌هایی برای نسخه جدید وجود دارد. بیایید مهم‌ترین اتفاقات و اطلاعات این بازی را بررسی کنیم و همه چیز در مورد GTA 6 را بفهمیم.

داستان بزرگترین فاش اطلاعات تاریخ راکستار

قبل از اینکه تریلری درباره بازی GTA 6 منتشر شود، تمام اطلاعات کاربران در حد شایعه باقی مانده بود. اما کمی بعد سرور راکستار بخش قابل توجهی از اطلاعات مربوط به این بازی را منتشر کرد. این درز اطلاعات به حدی گسترده بود که تمام شک و تردیدهای کاربران نسبت به نسخه جدید را از بین می‌برد.

اواخر تابستان سال 1401 بود که فرد ناشناسی به صورت غیررسمی اطلاعات زیادی از این بازی منتشر کرد. او 90 ویدیوی مختلف از بیلد در حال توسعه بازی GTA 6 را منتشر و سپس کاربران شاهد تایید شدن آنها توسط کارشناسان زیادی بودند. این کاربر ناشناس ادعا می‌کرد که آنها را از پلتفرم Slack برداشته است.

کمپانی سازنده نیز از این اتفاق نارضایتی نشان داده بود و برخی از این اطلاعات را تایید کرد، ولی این امر نتوانست تاخیری در زمان عرضه بازی بوجود بیاورد.

همه چیز در مورد GTA 6

در ویدیوهایی که به صورت غیررسمی منتشر شده بودند، یک کاراکتر خانم در بیشتر بخش‌ها وجود داشت و اتفاقات بازی در شهر وایس‌ سیتی رخ می‌داد. بیشتر گیم پلی با نسخه‌های قبلی تفاوتی نداشت تا اینکه در اواسط آذر ماه امسال تریلر رسمی آن توسط سازنده منتشر شد.

همه چیز در مورد GTA 6
تصویری از تریلر منتشر شده

خوب است بدانید که میلیون‌ها طرفدار برای رونمایی از نسخه جدید این بازی یک دهه صبر کرده بودند.

عرضه در پلتفرم‌ها

در گذشته نیز اخبار زیادی مبنی بر عرضه GTA 6 در پلتفرم‌های خاصی منتشر شده بود. بر اساس این اطلاعات مشخص شد که این سری از بازی قرار نیست در پلتفرم نسل هشتم عرضه شود، بنابراین انتظار داریم عرضه آن در پلتفرم‌های نسل نهم انجام شود.

علاوه بر آن به نظر می‌رسد که سری GTA 6 قرار است در سال 2025 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X و S عرضه شود. ولی هنوز صحبتی برای انتشار آن در پی‌سی نشده است و احتمالا مشکل تاخیر در عرضه آن برای رایانه‌های شخصی این بار نیز وجود داشته باشد.

وایس سیتی و فراتر از آن

در تریلر بازی دیدیم که وایس سیتی به عنوان بستر اصلی این بازی انتخاب شده و تمام اتفاقات مهم در آن رخ می‌دهند. علاوه بر آن، بازی به این شهر محدود نمی‌شود و کل ایالت را شامل خواهد شد. بنابراین در GTA 6 می‌توانیم وایس سیتی و ایالت لئونیدا (نسخه خیالی فلوریدا) را نیز مشاهده کنیم.

راکستار برای بیشتر اتفاقات موجود در این بازی از اتفاق‌های واقعی چند سال اخیر فلوریدا الهام گرفته است. بازی در دنیای مدرن امروزی انجام می‌شود، بنابراین شایعه جریان بازی در دهه 70 یا 80 میلادی صحت ندارد. یکی دیگر از مهم‌ترین شایعه‌ها درباره نقشه بازی بود که گفته می‌شد قرار است نسبت به نسخه قبلی دو برابر باشد. هنوز اطلاعات زیادی درباره این موضوع منتشر نشده است اما به وضوح می‌توان در تریلر آن علاوه بر محیط شهری، اقیانوس و اماکن تفریحی زیادی را نیز مشاهده کرد.

همه چیز در مورد GTA 6
نقشه سری جدید بازی نشان از بزرگتر شدن آن دارد

کاراکترها

راکستار همیشه سعی داشته است تا از فرمول‌های جدید استفاده کند تا بازی برای علاقه‌مندان جذاب و خواستنی شود. یکی از این عوامل استفاده از شخصیت‌های منحصر به فرد است که در هر سری تغییر می‌کنند. بنابراین شخصیت‌های بسیار خوب تنها در یک بازی حضور داشته‌اند.

اما این اتفاق دلیل نمی‌شود تا شخصیت‌های سری قبلی را در بازی جدید نبینیم که برای مثال می‌توانیم به استفاده از شخصیت کاتالینا اشاره کنیم که علاوه بر GTA 3، در بازی GTA San Andreas هم نقش موفقی داشته است. اگرچه مایکل د سانتا شخصیت اصلی بازی نیست ولی در جریان بازی اتفاقات زیادی را رقم زده بود و به احتمال زیاد به این سری بازمیگردد.

همه چیز در مورد GTA 6

کاراکتر بعدی احتمالی کارل جانسون (سی جی) است، چرا که او تنها یک بار در دنیای GTA حضور داشته و می‌توانیم به این امر امیدوار باشیم. شخصیت بعدی که احتمال می‌دهیم در این سری حضور داشته باشند، وو زی مو (ووزی) است که حتی با وجود نابینا بودنش، تقریبا در همه جا خوش می‌درخشید و تاثیر مثبتی در روند بازی ایفا می‌کرد.

بهترین بازی های PS4 و PS5 | لیست 100 بازی برتر پلی‌ استیشن

نیکو بلیک در GTA 4 نیز حضور داشت و در هر دو پایان‌بندی این سری زنده ماند. بنابراین انتظار داریم که احتمالاً بتوانیم او را به عنوان شخصیت فرعی در سری جدید ببینیم. کلاد اسپید بی‌رحم در GTA 3 و سن آندریاس حضور داشت و حالا پیش‌بینی می‌شود که در سری جدید نیز حضور داشته باشد. شاید کاراکترهای لستر، تامی ورساتی، لامار دیویس، ترور فیلیپس نیز در بین شخصیت‌ها مشاهده می‌شوند، در نهایت برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع باید منتظر عرضه رسمی آن بمانیم.

همه چیز در مورد GTA 6

در ابتدای تریلر رونمایی نیز می‌بینیم که یکی از شخصیت‌ها به نام لوسیا در زندان است و دلیل این امر را بدشانسی عنوان کرده است. پس از آزادی‌ مشروط، او با یک کاراکتر دیگر به نام جیسن همراه می‌شود. احتمالا در تریلرهای بعدی اطلاعات بیشتری از این دو شخصیت منتشر شود.

مدت زمان بازی

گفته شده است که مدت زمان بازی بین 35 تا 40 ساعت خواهد بود. این عدد مشابه سری قبلی این بازی است. خوب است بدانید که این مدت زمان مربوط به بازی اصلی خواهد بود و اگر داستان‌های فرعی نیز وارد این ماجرا شوند به احتمال زیاد این زمان دو یا سه برابر خواهد شد.

همه چیز در مورد GTA 6

بخش آنلاین

یکی از مهمترین دلایلی که سری 5 GTA از محبوبیت فراوانی برخوردار است و همچنان آمار فروش بالایی دارد، وجود بخش آنلاین آن خواهد بود. محتوای زیادی در این بخش عرضه شد و پشتیبانی خوبی نیز وجود داشت. علاوه بر آن، ابزار و امکانات زیادی به آن اضافه شده بود تا کاربران بیشتری را جذب خود کند.

بنابراین بدون شک انتظار داریم که سازنده این بازی برای سری جدید نیز از بخش آنلاین استفاده فراوانی کند و بتواند مانند سری‌های گذشته، تغییر اساسی در بازی رقم بزند.

زمان عرضه

علاقمندان زیادی منتظر عرضه این بازی هستند، ولی باید گفت که راکستار ادعا کرده که افراد برای عرضه سری جدید باید حداقل یک سال و نیم دیگر یعنی تا سال 2025 میلادی صبر کنند. حتی این تاریخ در انتهای تریلر رسمی نیز وجود داشت تا بتواند بخشی از سوالات مخاطبان در این زمینه را پاسخ دهد. بنابراین عرضه آن در سال آینده صحت ندارد و باید حداقل تا سال 2025 صبر کنید!

سری GTA یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در دوران است و هر بار آمار فروش بالا و بسیار منحصر به‌فردی را رقم می‌زند. علاقمندان برای GTA 6 سال‌های متمادی صبر کردند و حالا تریلر رسمی از این بازی‌ منتشر شده تا بخشی از شک و تردیدهای افراد را کم‌رنگ‌تر کرده و پاسخ جامعی را ارائه کند. علاوه بر آن، این تریلر تاکنون رکورد بیشترین بازدید را شکسته است! پس باید گفت که GTA 6 ارزش صبر کردن را خواهد داشت.

نظر شما درباره سری جدید این بازی چیست؟ آیا مطلب همه چیز در مورد GTA 6 برای شما مفید بوده و به اطلاعات زیادی درباره آن دست یافتید؟ لطفا سوالات خود را از ما بپرسید و همچنین نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

1 در مورد “همه چیز در مورد بازی GTA 6 + معرفی نقشه، کاراکترها و زمان عرضه”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH