مشخصات فنی گوشی پوکو X6 پرو فاش شد

برند پوکو در اوایل سال 2024 از گوشی هوشمند جدید خود با نام پوکو X6 پرو رسما رونمایی خواهد کرد. اکنون جزئیات مربوط به مشخصات فنی این دستگاه در فضای اینترنت منتشر شده است.

محصول جدید به‌طور سنتی در بازار هندوستان عرضه می‌شود و خرده فروشی محلی Flipkart نیز پیش‌تر اقدام به راه‌اندازی یک صفحه تبلیغاتی اختصاصی برای پوکو X6 پرو نموده است.

تصویر منتشر شده در این صفحه نشان می‌دهد که گوشی آینده پوکو بر پایه تراشه Dimensity 8300 اولترا ساخت شرکت مدیاتک تولید خواهد شد.

یک افشاگر مشهور هندی با نام مستعار Sudhanshu Ambhore تصاویری از جعبه گوشی را منتشر کرد و نشان داد که این دستگاه مجهز به 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

بدیهی است که این مدل تنها یکی از پیکره‌بندی‌های قابل عرضه برای پوکو X6 پرو به‌شمار می‌رود. بعلاوه این گوشی هوشمند از فناوری شارژ 67 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

پایگاه خبری ITHome معتقد است دستگاهی که با نام تجاری ردمی K70e در بازار چین عرضه می‌شود؛ تحت عنوان پوکو X6 پرو در بازارهای جهانی قابل دسترس خواهد بود. ردمی K70e دارای پلتفرم و ظرفیت رم مشابهی است؛ اما حداکثر سرعت شارژ باتری آن بالاتر بوده و به 90 وات می‌رسد.

در صورت عدم اعمال تغییرات بیش‌تر در مشخصات فنی پوکو X6 پرو انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر آمولد با طول قطر 6.67 اینچ، رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی باشد.

همچنین سیستم دوربین این گوشی احتمالا شامل سنسورهای 64، 8 و 2 مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری با ظرفیت 5500 میلی‌آمپرساعت دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH